4383  9101

مشاوره رایگان

نکات بسیار مهم سئو سایت فروشگاهی

برای توسعه و افزایش رتبه  سایت فروشگاهی، باید نکات مهم سئو را مورد توجه قرار داد. ترفند های سئو سایت فروشگاهی مانند سئو فنی سایت، بک لینک سازی، نحوه طراحی...
نکات مهم سئو سایت فروشگاهی

برای توسعه و افزایش رتبه  سایت فروشگاهی، باید نکات مهم سئو را مورد توجه قرار داد. ترفند های سئو سایت فروشگاهی مانند سئو فنی سایت، بک لینک سازی، نحوه طراحی سایت و چینش تصاویر، تحقیق کلمات کلیدی و استفاده از کلمات کلیدی در معرفی محصول تعداد بازدید سایت را افزایش داده و رتبه ی آن را ارتقا می بخشند. همچنین بهینه سازی عنوان شاخص و سایر تیترهای فرعی از نکات رشد این سایت ها می باشند که در طراحی سایت و نگهداری آن رعایت می شوند.

در این مقاله از سایت لول آپ ۱۰ نکته مهم را در ارتباط با سئو سایت فروشگاهی بررسی خواهیم کرد.

نکات مهم سئو سایت فروشگاهی
نکات مهم سئو سایت فروشگاهی

10 نکته برای رشد سئو سایت فروشگاهی

برای ایجاد سایت فروشگاهی فعال و نگهداری آن تنها سئو کردن کافی نیست. در این رابطه ترفند های مختلفی وجود دارند که اعتبار و رتبه سایت را در گوگل بالا می برند در نتیجه فروش و سود حاصل از محصولات افزایش می یابند. استفاده از ترفندهای سئو سایت فروشگاهی سبب افزایش ترافیک سایت می شود. این نکات هنگام طراحی سایت، مدیریت و بروزرسانی آن باید رعایت شوند تا اعتبار سایت را افزایش دهند.

ترفندها، امنیت و پایداری سایت را نیز بالا می برند. نحوه طراحی سایت، تحقیق کلمات کلیدی، سئو سازی عنوان شاخص و تیترهای فرعی، دقت در چینش تصاویر، بهینه سازی محتوای متنی، بازاریابی محتوا، انتخاب URLهای کوتاه شده، استفاده از کلمات کلیدی در معرفی محصول، سئو فنی سایت، بک لینک سازی و لینک سازی حرفه ای از نکات سئو فروشگاهی هستند که در داشتن سایت فعال، گوگل پسند و کاربر پسند کمک می کنند.

1-    نحوه طراحی سایت

نحوه طراحی سایت و ایجاد امکانات بروز در آن یکی از ترفندهای سئو سایت فروشگاهی است که سبب پیشرفت سریع آن می شوند. سایت های حرفه ای دارای رابط کاربری آسان، صفحات واضح و واکنشگرا هستند که کاربران را بیشتر جذب می کنند.

استفاده از رنگ ها، المان های جذاب و محتوای عالی در طراحی سایت حرفه ای مؤثر هستند. نحوه چینش اجزاء سایت در قسمت مناسب و استفاده از افزونه های بروز همه از نکات مهمی می باشند که در مرحله طراحی سایت باید در نظر گرفته شوند.

2- تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی برای استفاده از سایت یکی دیگر از ترفندهای سئو سایت فروشگاهی است؛ چون کاربران، سایت های گوگل را با سرچ کلمات پرتکرار کلیدی پیدا می کنند. تحقیق کلمات کلیدی پس از طراحی حرفه ای سایت باید در اولویت قرار بگیرد در غیر این صورت کسی سایت شما را مشاهده نخواهد کرد.

3-    سئو سازی عنوان شاخص و تیتر ها

استفاده از عنوان شاخص که دارای کلمات کلیدی بهینه سازی شده و پرتکرار است در رتبه سایت خیلی تأثیر دارد. انتخاب عنوان مناسب و بهینه سازی آن نسبت به تیتر های فرعی از ترفندهای سئو سایت فروشگاهی است. تیترهای داخلی محتوا با در نظر گرفتن کلمات کلیدی عنوان شاخص باید انتخاب شوند. در این حالت تیتر ها بیشتر در ترافیک جستجو ها بالا می آیند و گوگل به سایت رتبه می دهد.

4-    دقت در چینش تصاویر

سایت های فروشگاهی تصاویر محصولات مختلف را به صورت سئو شده در سایت می چینند. چگونگی قرار دادن تصاویر در سایت و هماهنگی بین آن ها از نکات سئو فروشگاهی است. در این حالت مخاطبان به نظم و هماهنگی سایت پی می برند و ماندگاری آن ها در سایت افزایش می یابد.

سئو سایت فروشگاهی
سئو سایت فروشگاهی

5- بهینه سازی محتوای متنی

محتواهای متنی سایت های فروشگاهی ویژگی ها و مزایای محصولات را توصیف می کنند و در رشد رتبه ی آن ها بسیار مؤثر می باشند. استفاده  متن سئو شده و گوگل پسند از نکات سئو فروشگاهی است که به اندازه  تصاویر و حتی بیشتر از آن ها ارزشمند است. متن سایت باید دارای کلمات کلیدی متعادل و بدون حاشیه باشد. پاراگراف ها و جمله ها بهتر است کوتاه و جذاب نوشته شوند. مخاطب هنگام مطالعه  متن سایت باید لذت ببرد در این حالت دوباره برای خرید محصولات به سایت مراجعه خواهد کرد.

6-انتخابURL  های کوتاه شده

URLهای کوتاه شده و جذاب در پیدا کردن سایت توسط موتور های جستجو و کاربران تأثیر بالایی دارند. برخی سایت ها نام برند خود را به عنوان آدرس URL انتخاب می کنند. استفاده از کلمه های پرتکرار، واضح و شیرین برای URL میزان ماندگاری آن را در حافظه ی افراد افزایش می دهد. اگر دو یا چند کلمه به کار می برید لازم است آن ها را با خط تیره (–) جداسازی کنید.

7-استفاده از بازاریابی محتوا

یکی از ترفندهای مهم سایت فروشگاهی بکار گیری بازاریابی محتوا یا تولید فیلم و پادکست معرفی محصول است. در صورتی که این محتواها کوتاه و مفید باشند در پیشرفت و توسعه ی سایت تأثیر بالایی خواهند داشت. برخی کاربران گوگل به جای مطالعه  متون تنها فیلم و پادکست را تماشا می کنند.  استفاده از بازاریابی محتوایی جهت متقاعد کردن مخاطبان برای خرید بیشتر اهمیت بالایی دارد و میزان فروش و درآمد سایت را بالا می برد.

8- سئو فنی سایت

سایت فروشگاهی را همواره تجزیه و تحلیل کنید و صفحات مفید و غیر تکراری را نگه دارید. برخی صفحات تکراری که برای مخاطبان تازگی ندارند را حذف کنید. در مقابل صفحات عمیق و پربازدید را دوباره بروز رسانی کرده و حفظ کنید. اگر لینکی در سایت خراب شده و کار نمی کند باید حذف شود چون فقط فضا را اشغال می کند.

9- بک لینک سازی سایت

در بک لینک سازی لینک سایت شما در سایت های دیگر قرار داده می شود. اگر سایت مورد نظر رتبه  بهتری داشته باشد اعتبار و رتبه ی سایت شما را بالا خواهد برد؛ بنابراین انتخاب بهترین سایت برای بک لینک سازی خیلی مهم است.

10-لینک سازی

در زمان سئوی سایت فروشگاهی خود بهتر است لینک های مناسبی در مورد محصولات و دیگر مقاله های سایت قرار دهید. چون مخاطب در حین استفاده از محتوای صفحه ممکن است به مطالب خاص دیگری نیاز داشته باشد که دقیقاً با لینک ارتباط دارد. در این حالت لینک را باز و مطالعه خواهد کرد. لینک ماندگاری کاربران را در سایت افزایش می دهد و گوگل با پی بردن به این نکته رتبه ی سایت را بهبود می بخشد.

نکات سئو سایت فروشگاهی
نکات سئو سایت فروشگاهی

سخن پایانی

برای رشد و پویایی سایت فروشگاهی، ترفند های مختلفی وجود دارند که رعایت آن ها در افزایش رتبه ی سایت مؤثر می باشند. این نکات هنگام طراحی سایت و در بروز رسانی ها باید اجرا شوند. سایت فروشگاهی بهتر است به طور مرتب در  تجزیه و تحلیل ها از لینک ها و برنامه های مخرب پاکسازی شود.

سئو فنی سایت، بک لینک سازی، استفاده از کلمات کلیدی مؤثر، لینک سازی، بهینه سازی متن سایت و نحوه چینش تصاویر از ترفند های مهم سایت فروشگاهی می باشند. برای طراحی این نوع سایت ها و رعایت همه  ترفند های رشد آن ها می توانید از خدمات سایت لول آپ استفاده کنید. نیرو های متخصص این سایت علاوه بر سئو سازی، با استفاده از نکات مهم سایت ها را توسعه می دهند.

Picture of لول آپ

لول آپ

شرکت برنامه نویسی و آژانس دیجیتال مارکتینگ لول آپ با تمرکز بر رشد و لول آپ برندها، با بهره‌گیری از بهترین متخصصان حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، به شرکت‌ها در دستیابی به موفقیت و برتری در بازار کمک می‌کند

درصد نمایش محتوا

آخرین پست ها 

خدمات طراحی سایت ASP.NET
خدمات طراحی سایت ASP.NET
طراحی سایت فروشگاه فایل
طراحی سایت فروشگاه فایل
خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

آخرین پست ها 

خدمات طراحی سایت ASP.NET
خدمات طراحی سایت ASP.NET

طراحی و توسعه وب سایت با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، عامل کلیدی موفقیت کسب وک...

طراحی سایت فروشگاه فایل
طراحی سایت فروشگاه فایل

امروزه فروش فایل به یکی از محبوب ترین و پردرآمدترین حوزه های فروش آنلاین تبدیل شده...

خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری امروزه یکی از اساسی ترین نیاز های صنعت گردشگری محسوب می شود. با...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی