لول آپ

4383  9101

مشاوره رایگان

4383  9101

مشاوره رایگان

آنچه باید درباره تبلیغات اینترنتی در ایران بدانید!

تبلیغات اینترنتی در ایران بازدهی بسیار بالایی دارند. امروزه صاحبان مشاغل گوناگون از طریق اینترنت به کسب درآمد بالایی رسیده اند. به این دلیل که تبلیغات اینترنتی در ایران به...
تبلیغات اینترنتی در ایران

تبلیغات اینترنتی در ایران بازدهی بسیار بالایی دارند. امروزه صاحبان مشاغل گوناگون از طریق اینترنت به کسب درآمد بالایی رسیده اند. به این دلیل که تبلیغات اینترنتی در ایران به خاطر پیشرفت تکنولوژی نسبت به بازاریابی و تبلیغات سنتی پیشرفت قابل توجهی داشته است. ما هم در ادامه این مقاله از دیگر مقاله های لول آپ قصد داریم در این مورد با شما بیشتر صحبت کنیم.

انواع تبلیغات اینترنتی در ایران

در بررسی انواع تبلیغات اینترنتی کسب و کار در ایران می توان موارد زیادی را در نظر گرفت و بیان کرد. انواع تبلیغات اینترنتی در داخل کشور که محبوبیت بیشتری دارند شامل:

1.       موتورهای جستجو

موتورهای جستجو (SEM) به کاربران این امکان را می دهند تا قادر باشند با وارد کردن کلمات کلیدی با سایت های رده اول که مورد اعتماد هستند، روبرو شوند و به همین دلیل یکی از انواع تبلیغات اینترنتی در داخل کشور، موتورهای جستجو هستند. برخی از سئو کلاه سفید برای بالا آمدن سایت خود کمک می کنند و برخی دیگر شاید از سئو کلاه خاکستری یا سیاه استفاده کنند. قطعاً سئو کلاه سفید نتیجه ارگانیکی را در بر دارد، برعکس سئو کلاه سیاه و خاکستری که گوگل بعد از مدتی سایت را جریمه می کند.

برخی از صاحبان کسب و کارها با پرداخت هزینه سعی می کنند که سایت خود را در صفحات اول قرار دهند. هر شرکتی در این زمینه قیمت متفاوتی را برای کلمه کلیدی بیان می کند. به این دلیل که کیفیت محتوا برای گوگل جایگاه بسیار ویژه ای دارد. توصیه ما به شما این است که اگر به دنبال کسب درآمد بالا هستید و از نوار جستجو قرار است برای تبلیغات استفاده کنید، ورودی سایت را ارگانیک در نظر بگیرید.

روش های تبلیغات اینترنتی در ایران
روش های تبلیغات اینترنتی در ایران

2.      شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از روش های تبلیغات اینترنتی در ایران شبکه های اجتماعی هستند. امروزه استقبال مردم از شبکه های اجتماعی کم نظیر است. به صورتی که اکثر اوقات، افراد زمان خود را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام و… سپری می کنند. شما می توانید از این موقعیت طلایی استفاده کنید و به تبلیغات اینترنتی برای کسب و کار خود بپردازید.

اگر شما محتوای باکیفیتی را ارائه دهید و دیگران هم ترغیب شوند که محتوای شما را به اشتراک بگذارند، به صورت ارگانیک می توانید از خدمات تبلیغات اینترنتی استفاده کنید. در شرایطی دیگر هم در ازای پرداخت هزینه می توانید پست اجتماعی خود را منتشر کنید.

3.      تبلیغات همسان

یکی از انواع نمونه کار تبلیغات اینترنتی مربوط به تبلیغات همسان است. در این نوع تبلیغ کاربر احساس نخواهد کرد که با تبلیغ روبرو شده است. به این شکل که اگر پیشنهادی هم باشد، کاربر تصور می کند که این پیشنهاد تبلیغ از سوی سایت است. طبق تحقیقات به دست آمده، اثر بخشی و بازدهی تبلیغات همسان در بین انواع تبلیغات اینترنتی داخل کشور بسیار بیشتر است. عناصر که در صفحه سایت به چشم می آید با ظاهر تبلیغ همسان کاملاً سازگار و متناسب است و به همین دلیل، کاربر احساس نمی کند که واقعاً با تبلیغ سروکار دارد. زمانی که محتوای تبلیغاتی با محتوای صفحه ترکیب شود، کاربر را ترغیب به کلیک می کند.

4.      تبلیغات نمایشی

در دسته بندی تبلیغات اینترنتی کسب و کار، تبلیغات نمایشی یا بنری هم وجود دارد. این نوع تبلیغات گرافیکی – بصری در بین تبلیغات اینترنتی بسیار رواج دارد. این نوع تبلیغات را شما با شکل ظاهری مستطیل شکلی استاندارد بیشتر مشاهده می کنید. تصاویر جایگزین متن در این نوع تبلیغ می شوند و در زمانی که کاربر روی تبلیغ کلیک می کند، به سایت دیگری هدایت خواهد شد.

کنارهای سایت بهترین موقعیت برای قرار دادن تبلیغات نمایشی معمولاً هستند. در بین تبلیغات آنلاین، این نوع تبلیغ حرف بیشتری برای گفتن دارد. به این دلیل که از جذابیت ظاهری و بصری بیشتری برخوردار است. ترافیک سایت با تبلیغات بنری بیشتر می شود و طبیعتاً این روی ورودی ارگانیک وب سایت تأثیر مثبت می گذارد.

5.      تبلیغات ریمارکتینگ

به عنوان نمونه کار تبلیغات اینترنتی می توان ریمارکتینگ را معرفی کرد. ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد را بهترین روش تبلیغات معرفی می کنند. کاربرانی که از سایت شما قبلاً دیدن کرده اند با پویش های تبلیغاتی شخصی روبرو می شوند یعنی این روش تبلیغات مختص کاربری است که از محصول و خدمات سایت شما استفاده کرده است یا می شناسد.

 تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی

گوگل ادوردز مهم ترین ابزار این روش تبلیغاتی است. این تبلیغات در 3 مرحله جای انجام می شود. مرحله اول به بازدید کاربر از وب سایت اشاره می کند، زمانی که از محتوای سایت استفاده می کند. مرحله دوم کارایی کوکی های سایت است زمانی که کاربرد باید به پویش شخصی تبلیغات اضافه شود و مرحله سوم راه اندازی پویش تبلیغاتی است که تنها کاربرانی که قبلاً اضافه شده اند، می توانند تبلیغات را مشاهده کنند.

6.      تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی هم در ایران بسیار مورد استقبال در فضای اینترنت قرار گرفته است. تبلیغات اینچنین با در نظر گرفتن ابعاد صفحه نمایش موبایل طراحی می شود و می توان گفت این روش تبلیغاتی نرخ تعامل با مشتری را افزایش می دهد.تبلیغات موبایلی بسیار مقرون به صرفه هستند. تبلیغات جایزه دار، تبلیغات بینابینی، تبلیغات پیش نمایشی و تبلیغات همسان همگی از جمله انواع تبلیغات موبایلی هستند.

اهمیت تبلیغات اینترنتی در ایران

تبلیغات اینترنتی در ایران به دلیل استقبال مردم از فضای مجازی و روی کارآمدن گوشی های هوشمند بازدهی بسیار بالایی دارد. با در نظر گرفتن انواع گفته شده بدون محدودیت می توان از روش های متنوع تبلیغات اینترنتی استفاده کرد. در مورد اهمیت جایگاه تبلیغات اینترنتی در داخل کشور، باید دیدگاه های متنوعی را مورد ارزیابی قرار داد.

نمونه کار تبلیغات اینترنتی در ایران کم نیست. با این حساب تحقیقات زیادی را انجام داده اند که این تحقیقات نشان می دهند به صورت تقریبی افراد 2 الی 4 ساعت زمان خود را در فضای مجازی به سر می برند. در این بین، شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها محبوبیت بیشتری برای استفاده دارند. نرخ دیدن شدن هر برند در فضای مجازی بسیار بالا است و در این موضوع هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.

تبلیغات اینترنتی کسب و کار باعث می شود تا مخاطب هدف را بتوان به سادگی شناسایی کرد و طبیعتاً این روی بازدهی با هزینه کمتر تأثیر به سزایی می گذارد. ایجاد ارتباطی مؤثر و شفاف، ارتقاء کسب و کار، یافتن یک جایگاه ویژه و مشخص در بازار کار اینترنتی، بالا رفتن سرعت تبلیغات اینترنتی، هزینه پایین تبلیغات اینترنتی، مدیریت از راه دور و بسیاری از دلایل دیگر، همگی شما را با اهمیت و جایگاه تبلیغات اینترنتی در کشوری مانند ایران آشنا می کنند.

مزیت های تبلیغات اینترنتی در ایران

انواع نمونه کار تبلیغات اینترنتی شما را ترغیب می کند تا برای رشد کسب و کار خود بتوانید از انواع گفته شده به نحو احسنت استفاده کنید. اگر بخواهیم به صورت نمونه به مزایای تبلیغات اینترنتی کسب و کار اشاره ای داشته باشیم، این مزایا عبارتند از:

  • دسترسی جهانی
  • انتقال اطلاعات در کمترین زمان به مخاطب
  • ماندگاری برند در ذهن مشتری
  • مدیریت هزینه ها
  • گسترش بازار هدف
  • هزینه کمتر نسبت به بازاریابی سنتی
  • تمرکز روی مخاطبین هدف
  • تعیین بودجه تبلیغات
  • دائمی بودن تبلیغات
  • برگشت سرمایه در کوتاه مدت
  • قابلیت اندازه گیری تبلیغات
  • تعامل بیشتر با مشتری
  • انعطاف پذیری بالا
ترفند های تبلیغات اینترنتی در ایران
ترفند های تبلیغات اینترنتی در ایران

لول اپ ارائه دهنده بهترین خدمات تبلیغات اینترنتی در ایران

تبلیغات اینترنتی در ایران باعث افزایش ترافیک سایت می شود و اینگونه مردم نسبت به شناخت یک برند بیشتر ترغیب می شوند و طبیعتاً صاحبان سایت های مختلف می توانند به درآمد بالایی دست پیدا کنند. بازاریابی اینترنتی نسبت به بازاریابی سنتی گزینه در اولویتی است؛ چراکه امروزه مردم در هر سن و سالی با قابلیت های فضای اینترنتی آشنایی دارند. لول آپ یکی از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ است که می تواند با داشتن تیمی خلاق و متخصص و هزینه ای مقرون به صرفه به شما در این زمینه کمک کند.

Picture of لول آپ

لول آپ

شرکت برنامه نویسی و آژانس دیجیتال مارکتینگ لول آپ با تمرکز بر رشد و لول آپ برندها، با بهره‌گیری از بهترین متخصصان حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، به شرکت‌ها در دستیابی به موفقیت و برتری در بازار کمک می‌کند

درصد نمایش محتوا

آخرین پست ها 

خدمات طراحی سایت معماری
خدمات طراحی سایت معماری
طراحی سایت روانشناسی
خدمات طراحی سایت مرکز مشاوره و روانشناسی
خدمات طراحی سایت بازاریابی شبکه ای
خدمات طراحی سایت بازاریابی شبکه ای
طراحی سایت وکالت
خدمات طراحی سایت وکالت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

آخرین پست ها 

خدمات طراحی سایت معماری
خدمات طراحی سایت معماری

در عصر دیجیتال، حضور آنلاین برای هر کسب‌وکار، به ویژه در حوزه‌هایی مانند معماری، ا...

طراحی سایت روانشناسی
خدمات طراحی سایت مرکز مشاوره و روانشناسی

در چند سال اخیر تقاضا برای مراجعه به مرکز مشاوره و روانشناسی افزایش قابل توجهی پید...

خدمات طراحی سایت بازاریابی شبکه ای
خدمات طراحی سایت بازاریابی شبکه ای

در چند سال اخیر کسب و کارهای مربوط به بازاریابی شبکه افزایش قابل توجهی پیدا کرده ا...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی