طراحی لوگو بوتیک در حال حاضر اهمیت بسیار زیادی برای صاحبان این صنف دارد. به این دلیل که می تواند برند را در ذهن مشتری ماندگار کند و به شناخت فوری برند کمک می کند. لول آپ در این زمینه خدمات قابل قبولی را ارائه می دهد که در مورد نوع خدمات، نکات مهم برای سفارش، طراحی و عوامل موثر در قیمت ما در ادامه بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.
درباره خدمات طراحی لوگو بوتیک
از جمله خدماتی که لول آپ و بسیاری از مجموعه های معتبر دیگر در زمینه طراحی لوگو تخصصی بوتیک ارائه می دهند، می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:
1. مشاوره و بررسی
مشاوره و بررسی از جمله خدماتی است که برای درک هرچه بهتر نیاز مشتریان باید انجام شود. به هرحال، هر نوع بوتیکی استراتژی خاص خود را دارد و در این بخش می تواند جزئیاتی را به مجموعه طراح ارائه دهد تا مطابق با آن شرکت طراحی بتواند همگام با محصولات بوتیک، مشتریان هدف و ارزش های مشتری طراحی ایده آلث را ارائه دهد.
2. تحقیق و تحلیل
خدمات دیگری که وجود دارد تحقیق و تحلیل است؛ چرا که شرکت طراحی لوگو باید به بررسی و ارزیابی بازار و رقبا بپردازد و تحقیقات تکمیلی را در مورد فرایند طراحی لوگو بوتیک در صنعت بوتیک انجام دهد. طراحی لوگو باید طبق خدماتی اختصاصی انجام شود و شرکت طراحی مطابق با نیازها و محدودیت ها می تواند یک طراحی منحصر به فرد را خلق کند. خدمات این بخش شامل انتخاب الگوها، قلم ها، رنگ ها و سبک هایی است که هویت برند را به نمایش می گذارند.
3. پیش نمایش و ویرایش
خدمات دیگری هم به عنوان پیش نمایش و ویرایش وجود دارد که در این بخش برای ارضای نیازها و خواسته های مشتری طراح باید چندین نمونه لوگو را به مشتری نشان دهد و سپس مشتری از بین آن ها بهترین را انتخاب می کند و اگر نیاز به ویرایش باشد، شرکت طراحی باید خدمات ویرایش را ارائه دهد. فرمت بندی و تحویل هم جزء خدماتی هستند که در مرحله تایید نهایی لوگو وجود دارند. این فرمت ها می تواند شامل JPEG، PNG، EPS و SVG باشند که برای انواع رسانه مناسب هستند.
4. راهنمایی و نحوه استفاده از لوگو
لول آب و شرکت های طراحی لوگوی دیگر معمولاً خدماتی به عنوان راهنمایی برای استفاده از لوگو را هم مد نظر دارند که این چنین طراح هنگام ارائه لوگو در مورد نحوه استفاده مناسب از لوگو راهکارهایی را ارائه می دهد. راهکارها شامل نحوه استفاده لوگو در سایت، مدارک، محصولات و بسیاری از موارد این چنینی دیگر است. خدمات دیگری هم به عنوان طراحی عناصر بصری وجود دارد که در خدمات طراحی لوگو تخصصی بوتیک وجود دارد که می تواند شامل کارت ویزیت، برچسب، سربرگ و موارد این چنینی دیگر برای طراحی لوگو باشد.
نکات مهم برای سفارش طراحی لوگو
مشتریان باید بدانند که قبل از استفاده از خدمات طراحی لوگو بوتیک یک سری نکات وجود دارد، برای اینکه بتوانند بهترین تصمیم و انتخاب را داشته باشند. از جمله این نکات موارد زیر هستند:
· مشورت
مشورت مهم ترین نکته قبل از استفاده از خدمات طراحی مربوط به لوگوی بوتیک است؛ چرا که این چنین می توان یک طرح ایده آل را پیشنهاد داد تا طراح آن را خلق کند. در مشورت کردن فکرها با یکدیگر ادغام می شوند و طرحی جذاب انتخاب می شود.
· چک کردن وب سایت های هنری و در نظر گرفتن 4 عنصر کلیدی
چک کردن وب سایت های هنری و طرح های مختلف هم از جمله نکات مهمی است که می تواند برای تحقق ایده های خاص بسیار کمک کننده باشند. نادیده نگیرید که چهار عنصر کلیدی در طراحی لوگو به نام سادگی، فراموش نشدنی، پایداری و مناسب وجود دارند.
سادگی یعنی اینکه لوگوی شما باید به قدری ساده و با کیفیت باشد که عموم مردم با هر درک و سوادی بتوانند با آن رابطه برقرار کنند. فراموش نشدنی به این صورت است که لوگو باید چنان تاثیرگذار باشد که در ذهن مخاطبین ماندگار شود، وقتی در مورد پایداری صحبت می کنیم، یعنی لوگوی شما باید همیشگی باشد و حداقل برای 2 دهه تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارد. مناسب بودن هم به این صورت است که لوگو باید اهداف خود را منتقل کند و نمایش صحیحی از برند را به وجود آورد.
· تحقیق بازار هدف
تحقیق در مورد بازار هدف هم از جمله نکات کلیدی دیگر طراحی لوگو تخصصی بوتیک است که متاسفانه برخی از مشتریان یا شرکت های طراحی سایت به آن توجهی ندارند. ولی لول آپ در این زمینه همیشه بهترین خدمات را برای شناخت مخاطب هدف ارائه می دهد.
· تفکر در مورد جزئیات لوگو
فکر کردن به جزئیات به هیچ عنوان مقوله کم اهمیتی نیست. مشتری و طراح باید بدانند که لوگو قرار است چه داستانی را تعریف کند و مشتری قصد دارد چه اطلاعاتی را از آن به دست آورد.
· جلوگیری از کپی طرح دیگران
نکته کلیدی دیگر خودداری و جلوگیری از تقلید کردن و کپی است. متاسفانه برخی از مشتریان از طرح های دیگران استفاده می کنند یا برخی از طراحان به این موضوع توجهی نشان نمی دهند. شما به عنوان مشتری می توانید نقشه های ذهنی و تابلوهای روانی را خلق کنید و به عنوان ایده آن را در اختیار طراح قرار دهید. در این صورت است که طراح هم می تواند با توجه به افکار شما و افکار خود یک تصمیم منسجم گرفته و الگوی خاص را ایجاد کند.
قیمت طراحی لوگو بوتیک | تعرفه طراحی لوگو بوتیک
برای برآورد قیمت طراحی لوگو در حوزه بوتیک عوامل زیادی دخیل هستند، ولی باید بدانید که لول آپ همیشه مقرون به صرفه ترین خدمات را ارائه می دهد. سبک لوگو، زمینه کسب و کار، تاثیر نام برند، اعتبار برند، تاثیر تعداد طرح اولیه، تعداد دفعات ویرایش فایل لوگو و نوع تحویل فایل همگی از جمله عوامل موثر در برآورد قیمت هستند.
در این بین تخصص و تجربه تیم طراح هم از جمله عواملی است که می تواند روی قیمت طراحی لوگو بوتیک تأثیر گذار باشد. به هر حال، یک تیم ماهر و کاربلد هیچ وقت با قیمت ارزان خدمات خود را خصوصا برای طراحی لوگوی تخصصی ارائه نمی دهد. در این بین، لول آپ همیشه به کیفیت کار توجه می کند و برای جلب رضایت مشتری بهترین قیمت را پیشنهاد می دهد.
خدمات طراحی لوگو با لول آپ
لول آپ از جمله شرکت های برنامه نویسی خلاق، منحصر به فرد و قیمت مناسب در زمینه طراحی لوگو تخصصی بوتیک است که شما برای ارتقاء هویت برند خود می توانید روی خدمات این شرکت حساب کنید. این شرکت با قیمت مناسب منحصر به فردی که ارائه می دهد، نظر شما را به خود جلب می کند. برخی از شرکت ها متاسفانه به کیفیت کار توجهی نشان نمی دهند و این چنین است که مشتریان با صرف هزینه قابل توجهی از نتیجه کار رضایت ندارند.
در زمینه طراحی لوگو لول آپ با مجموعه های معتبری همچون فیلمیو همکاری داشته و با بیان هویت و داستان برند توانسته یک شرکت ایده آل در این زمینه باشد. ضوابطی که این مجموعه برای طراحی لوگو به آن توجه می کند سادگی طراحی، مرتبط بودن طراحی با نوع کسب و کار، ملاحظات رنگ در طراحی لوگو، مقیاس پذیری، پویایی، ایستایی و توجه به بافت برند است.
لول آپ ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی لوگو بوتیک
در مورد خدمات طراحی لوگو بوتیک با شما کاربران عزیز صحبت کردیم. در این زمینه لول آپ از جمله شرکت های برنامه نویسی معتبری است که می تواند به شما کمک کند تا یک طرح مطلوب، خاص و ماندگار را با قیمت مناسب خلق کنید. در این میان، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه و هزینه خدمات طراحی لوگو می توانید با مشاورین این مجموعه یعنی لول آپ در ارتباط باشید.