سالن زیبایی یکی از مشاغلی است که خدمات مختلفی را به مشتری ارائه می دهد . با توجه به آنکه بیشتر کار ها به صورت اینترنتی انجام می شود، داشتن یک وبسایت در هر شغلی می تواند به جذب بیشتر مشتری و بالا رفتن درآمد کمک کند. راه اندازی سایت به تنهایی کافی نیست و باید قواعد سئو در آن رعایت شود تا آنطور که باید دیده شده و مخاطب را جذب کند . با بهره مندی از خدمات سئو سایت سالن زیبایی از دیگر رقبای خود پیشی بگیرید.
سئو چیست؟
سئو فرآیندی است که طی آن با انجام اقداماتی در رتبه بندی موتور های جستجو رتبه بهتری به دست خواهید آورد. در سئو کلمات کلیدی که برای مقاله انتخاب می کنید، در گوگل به لینک های اول ارتقا یافته و سبب می شود از گوگل نیز جذب مخاطب داشته باشید. این کار علاوه بر بالا بردن ترافیک ورودی بازدید از سایت را افزایش داده و در نهایت باعث کسب درآمد بیشتر می شود. با رعایت سئو سایت به موتور های جستجو می فهمانید که وبسایت شما و محتوایی که در آن منتشر شده برای موضوع مورد هدف مخاطب بهترین است . یکی از بخش های مهم در دنیای دیجیتال مارکتینگ سئو است که سبب بهتر دیده شدن وبسایت شما در گوگل می شود. با استفاده از کلمات کلیدی دقیق و مناسب می توانید وبسایت خود را به سه رتبه اول گوگل برسانید. هزینه سئو سایت سالن زیبایی سؤالی است که خیلی از افراد آن را مطرح می کنند. در پاسخ باید گفت این مورد به عوامل مختلفی بستگی دارد.
مزیت های شگفت انگیز سئو برای سایت های سالن زیبایی
استفاده از سئو سایت برای سالن زیبایی مزیت های زیادی برای وبسایت دارد که عبارتند از:
ایجاد یک برند معتبر
سئو باعث ایجاد یک محتوای با کیفیت در سایت می شود و وقتی کلمات کلیدی در تمام متن توزیع شده باشند، گوگل شما را ارزشمند شناخته و اعتبارتان را بالا می برد. وقتی برای گوگل مهم و معتبر باشید جزء صفحات اول در موتور های جستجو بوده و بیشتر دیده می شوید.
بهبود سرعت سایت
دیگر مزیت سئو سایت بهبود سرعت سایت است. برای اجرای سئو در سایت سرعت سایت بالا رفته و مخاطب تجربه کاربری بهتری خواهد داشت.
افزایش ترافیک
وقتی در محتوا از کلمات کلیدی درست استفاده شود، در موتور های جستجو سایت را بهینه سازی کرده و در سرچ در رتبه بالاتری قرار خواهید گرفت. به طور مثال وقتی فردی به دنبال شنیون در تهران بگردد و شما این کلمه را به عنوان کلمات کلیدی در محتوا استفاده کرده باشید وبسایت شما جزء صفحات برتر بالا می آید. بدین ترتیب کاربر وارد سایت شما شده و احتمال استفاده از خدمات و یا محصولاتی که در وبسایت دارید، بالا می رود. قبل از انتخاب کلمات کلیدی به خوبی در این زمینه تحقیق کرده و دقت بالایی را به کار ببرید.
فروش بیشتر
دیگر مزیت سئو سایت سالن زیبایی فروش بیشتر است. وقتی کاربر به دنبال چیزی باشد و آن را در سایت شما پیدا کند آن را خرید کرده و فروش شما بیشتر می شود. در این صورت اگر در مواقعی دیگر باز هم به چیزی مرتبط با سالن زیبایی نیاز داشتند، ممکن است باز هم به سایت شما برگردند. بسیاری مواقع مخاطب شما را به دیگر افراد نیز معرفی می کند که خود منجر به فروش بیشتر و کسب درآمد بیشتر می شود.
کاهش هزینه ها
هزینه سئو سایت سالن زیبایی به موارد مختلفی بستگی دارد، اما در حالت کلی با انجام سئو می توان هزینه های سایت را کاهش داد. سئو باعث بهینه سازی سایت می شود و نسبت به روش های بازاریابی و تبلیغات خیلی ارزانتر می شود؛ همچنین اگر شما در گوگل رتبه خوبی پیدا کنید دیگر نیازی نیست، مبلغی بابت نمایش در لیست پرداخت کنید. در این حالت بدون پرداخت هزینه و تبلیغات تزافیک سایت بیشتر شده و جذب مشتری بیشتری خواهید داشت.
خدمات سئو سایت سالن زیبایی چیست؟
هر سایتی از نظر سئو به دو بخش تقسیم می شود که یکی خدمات سئو پایه و دیگری خدمات سئو حرفه ای است. در سئو پایه به تنظیمات اولیه نیاز است و روی مسائلی چون لینک بیلدینگ کار می شود. پس از آن نوبت به سئو حرفه ای می رسد که سایت شما در این مرحله می تواند با دیگر رقبا به رقابت بپردازد. خدمات سئو سایت سالن زیبایی در اینجا تمام نشده بلکه نوبت به پشتیبانی می رسد. با دانستن و رعایت استراتژی های سئو و تکنیک های لازم نتیجه عالی آن را خواهید دید. با انجام این خدمات گوگل شما را مهم شناخته و در زمانی که کلمات کلیدی مرابط با محتوا در سایت شما توسط مخاطب سرچ شود وبسایت شما به عنوان رتبه های برتر بالا می آید. موتور های جستجو همیشه با مخاطبینی که در موتور های جستجو به دنبال چیزی هستند، هماهنگ می شوند؛ بنابراین با توجه به موضوع وبسایت و نیاز مخاطب در استفاده از کلمات کلیدی دقت کنید.
خدمات سئو مجموعه لول آپ
خدمات سئو سایت مجموعه لول آپ به شرح زیر است:
آنالیز و بررسی سئو سایت
بررسی سئو فرآیندی است که طی آن از وضعیت سئو یا بهینه سازی صفحات درک بهتری خواهد داشت. وقتی سئو سایت تحلیل و بررسی شود، متوجه می شوید که در داخل و خارح وب سایت باید چه اقداماتی انجام دهید تا کارایی سایت در موتور های جستجو بهبود یابد. برای بررسی سئو ابزار های زیادی وجود دارند که هر کدام بعضی از فاکتور ها را بررسی می کنند. سه عامل بررسی سئو داخلی، بررسی سئو خارجی و آنالیز سایت از نظر سئو تکنیکال مهم هستند و بر روی وبسایت شما مؤثرند. خدمات سئو سایت اگر به دقت و مطابق با اصول آن انجام شود، مخاطبین بیشتری به وبسایت شما جذب می شوند؛ همچنین این کار ترافیک سایت را به طور طبیعی بالا برده و در رتبه بندی وبسایت نزد گوگل نیز تأثیرگذار است.
تدوین استراتژی سئو سایت
استراتژی سئو سایت برنامه ای جامع برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر است که از طریق موتور های جستجو اجرا می شود. سئو سایت زمانی موفقیت آمیز است که استراتژی های سئوی داخلی و خارجی در وبسایت به کار گرفته شود. تدوین استراتژی تولید محتوا در مسیر درست قرار داده و سبب تولید محتوایی مفید می شود که به سؤالات کاربر پاسخ می دهد. مراحل انجام این کار عبارتند از:
- تعیین کردن هدف تولید محتوا
- تهیه فهرست موضوعی
- بررسی کردن مخاطبین هدف
- تحقیق دقیق درباره کلمات کلیدی
- بنچمارک محتوای رقبا
- تدوین کردن تقویم محتوایی
- استفاده از کلمه کلیدی در عنوان، پیوند یکتا و توضیحات متا
- به کار بردن کلمه کلیدی در بدنه محتوا
- توجه به قالب بندی محتوا برای نگهداشتن زیاد کاربر در صفحه
- لینکسازی در محتوا
- کم کردن حجم و نگارش متن برای فایل های تصویری
- پیگیری رتبه بندی
مشاوره سئو سایت
سئو سایت باید توسط مشاوری متخصص و با تجربه انجام شود . مشاور سئو فردی است که در زمینه سئو اطلاعات کاملی داشته و با استراتژی های آن آشنا است. این فرد با رعایت تمامی اصول به بالا رفتن و دیده شدن وبسایت شما کمک می کند. مجموعه لول آپ مشاوران کار بلدی دارد که در هر زمینه که بخواهید به رشد سایت شما کمک می کنند.
اجرای فرآیند سئو
مراحل اجرای فرآیند سئو به شرح زیر است:
تحقیق کلمه کلیدی: مهم ترین بخش فرآیند سئو تحقیق درباره کلمه کلیدی و انتخاب کلمات درست و مناسب است. ابزار های مختلفی برای تحقیق درباره کلمات کلیدی وجود دارد که می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. کار خود را با کلمات کلیدی طولانی شروع کنید؛ زیرا ترافیک بیشتری را جذب خواهید کرد. این کلمات از سه کلمه یا بیشتر تشکیل شده اند و موضوع خاصی را بیان می کنند.
بهینه سازی تگ های عنوان: وقتی سایت شما در نتایج سرچ بالا می آید اولین چیزی که نظر مخاطب را جذب می کند عناوینی است که استفاده کرده اید. عناوین کوتاه و قابل درک استفاده کنید زیرا در رتبه بندی گوگل تیز اهمیت دارد. عناوین باید زیر ۶۰ کاراکتر داشته باشند و از استفاده زیاد از حد کلمات کلیدی بپرهیزید. هر صفحه وبسایت باید یک عنوان منحصر به فرد داشته باشد.
ایجاد عنوان های متای مرتبط: اولین چیزی که هنگام بازدید از محتوای شما فرد می بیند توضیح متا است. در هنگام نوشتن یک مقاله جدید کمی وقت بگذارید و متای خوبی برای آن بنویسید؛ زیرا منفعت زیادی دارد.
آنالیز رقبا: در این مرحله با استفاده از ایده های خوب و تغییر دادن روش رقبا می توانید مشتریان را به طرف خود بکشانید. وبسایت های قدیمی و معتبر را بررسی کرده و از ایده های جذاب آن ها که بازدهی خوبی دارند استفاده کنید.
بهینه سازی سئوی داخلی: با اضافه کردن کلمات کلیدی به محتوای غنی می توان رتبه بهتری در گوگل به دست آورد. محتوای جدید و مفید نوشته و اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهید.
بهینه سازی سئوی خارجی: در این بخش فرآیند سئو سایت باید از لینک ها استفاده شود. لینک در ایجاد اعتماد خیلی مهم است اما باید آن ها را از وبسایت های معتبر که با حوزه شما مرتبط هستند به دست آورید. در صورت لینک گرفتن از سایت هایی که محتوای ضعیف و کیفیت پایینی دارند رتبه خوبی به دست نمی آورید.
پیاده سازی URL: زمانی که می خواهید URL را طراحی کنید، به چیزی که برای موتور های جستجو و کاربر مفید است فکر کنید. در URL از واژگان مرتبط استفاده کرده اما به یاد داشته باشید که از کلمات کلیدی زیاد از حد استفاده نکنید.
استفاده از ALT برای تصاویر: با استفاده از ALT TEXT تصاویری که بر روی سایت منتشر می کنید، را دقیق و منحصر توصیف کنید. چون گوگل نمی تواند تصاویر را ببیند باید معنای آن را به خوبی منتقل کنید. با استفاده از این خصوصیت می توان احتمال دیده شدن تصویر در سرچ را بیشتر کرد.
لینک دهی به سایت های مرتبط: یکی از روش های عالی لینک دادن به سایت های خارجی است که سبب ایجاد یک تجربه مثبت برای کاربران می شود. به سایت هایی که از رقبای شما نیستند، لینک بدهید این کار عالی بوده و گوگل نیز از آن استقبال می کند.
ارتقاء سرعت سایت: سایت هایی که سریع بارگذاری می شوند مورد استقبال بیشتری از طرف گوگل و مخاطب قرار می گیرند. بارگذاری سایت باید زیر ۳ ثانیه طول بکشد در صورتی که بیشتر از این زمان طول بکشد حدود ۴۰ درصد مخاطبین صفحه شما را ترک می کنند .
تولید محتوا سئو شده
برای تولید محتوا باید در اولین مرحله موضوع را انتخاب کرد. انتخاب موضوع خیلی مهم است و باید نیاز مخاطب هدف شما را برطرف کند. با کمی جستجو در صفحات دیگر رقبا و شبکه های اجتماعی می توانید موضوع مناسبی که مورد استقبال مخاطب است را انتخاب کنید. محتوای تولید شده شما باید همان چیزی باشد که کاربر به دنبال آن است. نحوه بیان و فرمت محتوا در این زمینه خیلی مهم است و باید به آن توجه شود. در گام بعدی تولیو محتوا باید یک محتوای با کیفیت ارائه دهید که تمامی اصول سئو در آن به کار رفته باشد. می توانید با اضافه کردن عکس ها به محتوا آن را ارزشمندتر کرده و مخاطب بیشتری جذب کنید؛ همچنین محتوای تولید شده باید قابل فهم و خوانا باشد، در غیر این صورت مخاطب صفحه را ترک می کند. دقت کنید که کلمات کلیدی را باید در تمام متن پخش کنید.
سئو کوچینگ
سئو کوچینگ همانند یک مربی کمک می کند تا در موتور های جستجو چون گوگل بیشتر دیده شوید. این فرآیند در رسیدن به اهداف به شما کمک می کند. اول باید همه چیز را ارزیابی کرده و با یک برنامه ریزی درست محتوای خود را تولید کرد. در نهایت آن را مطابق با اصولی که هست در صفحه وبسایت خود پیاده سازی کنید تا در معرض دید مخاطب قرار گیرد.
هزینه خدمات سئو سایت سالن زیبایی چقدر است؟
هزینه سئو سایت سالن زیبایی به امکاناتی که برای محتوا درنظر گرفته اید، بستگی دارد. همچنین نوع گرافیک، حجم مطالب، استفاده از تصاویر و فایل های صوتی نیز در این امر مؤثرند. استفاده از یک محتوا نویس با تجربه و متخصص هم مورد نظر قرار گرفته می شود.
خدمات سئو سایت سالن زیبایی توسط لول آپ
اگر به دنبال خدمات سئو سایت هستید، مجموعه تخصصی لول آپ بهترین انتخاب است. مجموعه ما سرعت سایت را بالا برده و امنیت بالایی دارد؛ همچنین این تیم حرفه ای همیشه آماده ارائه خدمات و مشاوره به کاربران هستند. سایت سالن زیبایی خود را به ما بسپارید و در رتبه های برتر گوگل تحویل بگیرید.