4383  9101

مشاوره رایگان

۲۰ ایده کسب و کار اینترنتی پولساز ۲۰۲۴

ایده‌های کسب و کار‌های اینترنتی پولساز در انواع بسیار متنوعی وجود دارند که می‌توانید با انتخاب یک یا چند مورد از آن‌ها به‌آسانی در منزل خود به درآمد برسید. بیشتر...
۲۰ ایده کسب و کار اینترنتی پولساز ۲۰۲۴

ایده‌های کسب و کار‌های اینترنتی پولساز در انواع بسیار متنوعی وجود دارند که می‌توانید با انتخاب یک یا چند مورد از آن‌ها به‌آسانی در منزل خود به درآمد برسید. بیشتر شغل‌های اینترنتی بدون سرمایه انجام می‌شوند و برای افراد مختلف حائز اهمیت بالایی هستند. ایجاد فروشگاه آنلاین، ادیتوری، تولید محتوا، ادمین پلتفرم‌های مختلف، دستیار مجازی، پشتیبانی اینترنتی و بسیاری از شغل‌های پولساز وجود دارند که در بستر اینترنت می‌توان آن‌ها را انجام داد. در این مقاله از سایت لول آپ با ۲۰ ایده کسب و کار مجازی پولساز و بروز آشنا خواهید شد.

ایده‌های پولساز برای کسب و کار اینترنتی

امروزه با گسترش دنیای مجازی و تجارت الکترونیک بیشتر افراد علاقه دارند که از طریق این فضا درآمد کسب کنند. شغل اینترنتی برای برخی به‌عنوان شغل اصلی و یا شغل دوم محسوب می‌شود. بیشتر کسب و کار‌های اینترنتی به سرمایه اولیه نیاز ندارند اما با این‌حال برای شروع برخی شغل‌ها باید مقداری هزینه اولیه داشته باشید. راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی نسبت به شغل‌های فیزیکی کم‌هزینه است و به اجاره مغازه و اسباب فیزیکی نیاز ندارد.

قبل از اینکه بخواهید شغل اینترنتی را شروع کنید باید ایده‌ پولساز  برای آن داشته باشید و با بررسی عوامل موفقیت و رشد شغل، به بهترین شکل آن را انجام دهید. ایجاد فروشگاه آنلاین، تولید محتوا، پشتیبانی اینترنتی، ادمین شبکه‌های اجتماعی، همکاری در فروش، طراحی اپلیکیشن و بازی، پشتیبانی سایت و بسیاری از شیوه‌های بروز به‌عنوان کسب و کار‌های اینترنتی موفق در ایران مطرح هستند که می‌توانید یک یا چند شغل را انتخاب کنید.

۲۰ ایده کسب و کار اینترنتی پولساز ۲۰۲۴
۲۰ ایده کسب و کار اینترنتی پولساز ۲۰۲۴

1. ایجاد فروشگاه آنلاین

ایجاد فروشگاه آنلاین در پلتفرم‌های مختلف ایده کسب و کار اینترنتی پولساز است که در حال حاضر بسیاری افراد از این طریق درآمد کسب می‌کنند. فروشگاه را می‌توانید در اینستاگرام، سایت، تلگرام و پیام‌رسان‌های داخلی ایجاد کنید و یا در هر کدام همان محصولات مورد نظر را بفروشید. در این شغل محصولات و خدمات خود را با تولید محتواهای جذاب و اثرگذار به مخاطبان معرفی کنید و فروش بالایی داشته باشید.

2. تولید محتوا

تولید محتواهای متنی، ویدئویی و پادکست ایده کسب و کار اینترنتی پولساز می‌باشد که امروزه در این فضا خواهان زیادی دارند. چون پلتفرم‌های مختلف برای معرفی خدمات، آموزش‌ها و محصولات خود از محتواها استفاده می‌کنند. اگر نگاهی به سایت‌های کاریابی اینترنتی بیندازید آگهی‌های زیادی در رابطه با تولید محتوا می‌توانید مشاهده نمایید. اگر در تولید محتوا مهارت دارید با پیدا کردن بازار هدف می‌توانید به‌آسانی از این راه کسب درآمد کنید.

3.پشتیبانی اینترنتی

پشتیبانی اینترنتی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف به‌صورت دورکاری ایده کسب و کار اینترنتی در منزل می‌باشد. برخی مدیران شرکت‌ها پشتیبان آنلاین استخدام می‌کنند تا پاسخگوی مشتری‌ها باشد و فعالیت‌های خواسته‌شده را انجام دهد. اگر مدت زمان زیادی از روز می‌توانید آنلاین باشید و روابط عمومی قوی دارید این شغل پیشنهاد می‌شود.

4.ادمین شبکه‌های اجتماعی

ادمین شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و پیام‌رسان‌های مختلف ایده کسب و کار اینترنتی پولساز می‌باشد. امروزه تعداد  پیج‌ها و کانال‌ها در فضای مجازی بسیار افزایش یافته‌اند و بیشتر صاحبان آن‌ها به‌علت مشغولیت‌های شغلی برای مدیریت وقت کافی ندارند. در صورت علاقه به ادمین‌‌شدن از این شغل پولساز می‌توانید درآمد کسب کنید. برای ادمینی باید فعال باشید و دوره‌های لازم را طی کنید.

5.همکاری در فروش

همکاری در فروش به‌ عنوان ایده کسب و کار اینترنتی در منزل برای کسب درآمد، عالی می‌باشد. در این شغل مقدار فروش به تلاش، تبلیغات بیشتر و جذب مشتری بستگی دارد. نوع محصول و قیمت آن در سود حاصل مؤثر می‌باشند. محصولاتی که قیمت بالایی دارند در صورت فروش سود بالایی از آن‌ها می‌توان به ‌دست آورد. در این شغل حقوق به‌صورت درصدی و پورسانتی پرداخت می‌شود.

6.طراحی اپلیکیشن و بازی

اگر در طراحی سایت، آپ، برنامه‌نویسی و بازی حرفه‌ای هستید بهتر است بدانید که این شغل بسیار پولساز است. پس از طراحی اپلیکیشن یا بازی آن را به‌صورت پولی در پلتفرم‌های مختلف قرار دهید تا با فروش بیشتر از این راه درآمد داشته باشید. برای ساخت بازی‌های جذاب باید خلاقیت خرج دهید تا بتواند علاقه‌مندان به بازی‌ها را جذب کند.

7.پشتیبانی سایت

در حال حاضر پشتیبانی سایت ایده کسب و کار اینترنتی پولساز محسوب می‌شود چون بازار کار آن بسیار گرم است. سایت‌های بسیاری برای مدیریت و پشتیبانی سایت خود نیازمند افرادی حرفه‌ای و کاربلد هستند. برای شروع این شغل تنها کافی است آموزش ببینید و مهارت‌های لازم را کسب کنید.

۲۰ ایده کسب و کار اینترنتی پولساز ۲۰۲۴
۲۰ ایده کسب و کار اینترنتی پولساز ۲۰۲۴

8.بلاگری

بلاگری شغل رایج اینترنتی است که برخی افراد در پلتفرم اینستاگرام و در سایت‌ها آن را انجام می‌دهند. بلاگر‌ها درباره زندگی روزانه، فعالیت‌ها و مهارت‌های خود محتوا تولید می‌کنند و در پیج اینستاگرامی یا سایت خود قرار می‌دهند. برای بلاگر‌شدن باید گاهی مقابل دوربین حاضر باشید. ممکن است برای برخی افراد سخت باشد که فیلم خود را در فضای مجازی منتشر کنند. در صورتی که با بلاگر‌شدن مشکلی ندارید این شغل بسیار پولساز است. در اینستاگرام بسیاری افراد با گسترش پیج  خود از طریق بلاگری روزانه با قرار‌دادن تبلیغات کسب و کار‌ها درآمد زیادی کسب می‌کنند.

9.طراحی سایت

برای طراحی سایت شخص باید آموزش‌های لازم را ببیند و دوره‌های مورد نیاز را  طی کند. طراحی سایت وردپرسی ساده است و می‌توانید زودتر آن را یاد بگیرید. بیشتر صاحبان کسب و کار‌ها علاوه بر فروشگاه حضوری، برای فروش محصول و خدمات خود سایت ایجاد می‌کنند. شما با فراگیری این مهارت برای کارفرماهای مختلف می‌توانید سایت طراحی کنید و به درآمد بالایی برسید.

10.آموزش آنلاین و فروش دوره

اگر در حرفه‌ای خاص تسلط دارید مانند گلدوزی، تعمیر خودرو، آموزش کتاب‌های درسی و … می‌توانید آن‌ها را به متقاضیان در فضای اینترنت آموزش دهید. در روش اول با برگزاری وبینار یا کلاس آنلاین برای هر جلسه می‌توانید هزینه دریافت کنید. در روش دوم دوره‌های آموزش را به ‌صورت فایل ویدیویی آماده کنید و به مشتریان بفروشید. آموزش آنلاین در کشور‌های مختلف و ایران ایده اینترنتی پولساز می‌باشد.

 

11.خدمات گرافیکی

انجام خدمات گرافیکی ایده جذابی برای شروع کسب و کار اینترنتی است و طیف وسیعی از فعالیت‌ها را در برمی‌گیرد. اگر در خلق تصاویر جذاب، کتاب‌های رنگ‌آمیزی قابل چاپ، فونت‌ها و نماد‌های وبسایت‌ها، هایلایت و کادر اینستاگرام و انیمیشن توانمند هستید با انجام‌دادن آن‌ها درآمد کسب کنید.

12.گویندگی

گویندگی برای استودیو‌های مختلف، پیج‌های پخش داستان و دوبله لازم است و آن‌ها به کسانی نیاز دارند که به‌طور مرتب مطلب بخواند. برای شروع این کار باید بیشتر تمرین کنید. صدا و لفظ گویندگی شما در جذب این شغل تأثیر دارند. این شغل اینترنتی در منزل به‌آسانی قابل انجام است و می‌توان به‌عنوان منبع درآمد به آن نگاه کرد.

13.ترجمه، تایپ و ویراستاری

برخی شرکت‌ها و آموزشگاه‌ها ترجمه، تایپ و ویراستاری را به افراد دورکار می‌سپارند و در زمان مقرر پروژه را تحویل می‌گیرند. تایپ شغل اینترنتی آسان است که مبتدیان هم می‌توانند آن را انجام بدهند. در صورتی که به این نوع شغل‌ها علاقه‌مند هستید بد‌ون صرف سرمایه آن‌ها را شروع کنید.

14.ادیتور

ادیتوری ایده کسب و کار اینترنتی پولساز است که بازار کار بهتری دارد. چون بیشتر صاحبان پیج برای ادیت عکس و فیلم به چنین کسی نیاز دارند. برای این شغل باید کارکردن با ابزار‌های ادیت را آموزش ببینید. برای شروع ادیتوری سرمایه لازم نیست.

15.فروش عکس و فایل

اگر در تولید و طراحی عکس‌های جذاب و فایل‌های خلاقانه دستی دارید پس از ساخت آن‌ها را در سایت‌های مختلف برای علاقه‌مندان بفروشید. در سایت‌های خارجی مانندshutterstock  به‌آسانی چنین محتواهایی را می‌توانید به فروش رسانید. در روش دوم این فایل‌ها و عکس‌ها را به Nft تبدیل کنید و برای فروش در سایت شخصی خود قرار دهید.

 

16.کارشناس و مشاور سئو

کارشناس سئو انواع سایت‌های فروشگاهی، شرکتی و آموزشی را بهینه‌سازی می‌کند و نکات فنی در رابطه با سئو را به پشتیبان سایت ارائه می‌دهد. همچنین سایت‌ها را پشتیبانی و بروزرسانی می‌کند در صورت نیاز  در مورد نگهداری سایت‌ها مشاوره می‌دهد. برای شروع این شغل فقط باید دوره‌های آن را طی کنید این شغل بسیار پولساز است و آینده بهتری دارد.

17.مشاور کسب و کار

مشاوره کسب و کار‌های اینترنتی اغلب به روش آنلاین انجام می‌گیرد. امروزه با گسترش فضای مجازی و ایجاد شغل‌های مختلف در آن، کسب و کار‌ها برای رشد و پیشی‌گرفتن از رقبا به مشاوره نیاز دارند. برای شروع شغل مشاوره باید آموزش‌های لازم را فرا بگیرید و به صاحبان مشاغل در بستر اینترنت مشاوره دهید.

18. طراحی بنر

کسب و کار‌های پلتفرم‌های مختلف برای رشد و عضوگیری، شغل خود را با طراحی بنر تبلیغ می‌کنند. بنر‌ها طبق اصول و با سناریوسازی خاصی نوشته می‌شوند که یادگیری آن‌ها چندان سخت نیست و با کمی تمرین می‌توان انواع بنر خوب طراحی کرد. این شغل را با بررسی بنر‌های مشاغل در کانال‌ها و پیج‌های تبلیغات گسترده پیدا کنید.

 

19. استخدام نیرو برای شرکت‌ها و سازمان‌ها

بسیاری از شرکت‌ها برای استخدام نیرو فردی می‌خواهند که برای آن‌ها در شبکه‌های مجازی آگهی درج کند و پاسخ پیام‌ها‌ی متقاضیان را بدهد. همچنین در مصاحبه‌ها کمک کند. برای این شغل باید قدرت جذب داشته باشید و روابط عمومی خود را تقویت کنید.

20. دستیار مجازی

دستیار مجازی برخی کار‌های فنی شرکت‌های مختلف را از قبیل برنامه‌ریزی جلسات، پیگیری پروژه‌های فعال ونامه نگاری انجام می‌دهد. شغل دستیار مجازی به ادمینی شباهت دارد اما مدیر نیست و تنها قسمتی از فعالیت‌های خواسته شده را به انجام می‌رساند. درآمد این شغل به کیفیت کار و زمان صرف شده بستگی دارد.

سخن پایانی

کسب و کار‌های اینترنتی به‌علت گسترش فضای مجازی اهمیت زیادی دارند برای انتخاب و انجام این شغل‌ها باید ایده مناسبی را پیدا کنید. در مطالب بالا ۲۰ ایده پولساز را معرفی کردیم که از کسب و کار‌های اینترنتی موفق در ایران محسوب می‌شوند. شما بر حسب علاقه هر شغل اینترنتی مجاز را می‌توانید انتخاب کنید. برای پیدا کردن شغل مناسب، آموزش، مشاوره و هر گونه خدمات در رابطه با کسب و کار اینترنتی با سایت لول آپ در تماس باشید تا زودتر به اهداف خود دست یابید.

Picture of لول آپ

لول آپ

شرکت برنامه نویسی و آژانس دیجیتال مارکتینگ لول آپ با تمرکز بر رشد و لول آپ برندها، با بهره‌گیری از بهترین متخصصان حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، به شرکت‌ها در دستیابی به موفقیت و برتری در بازار کمک می‌کند

درصد نمایش محتوا

آخرین پست ها 

طراحی سایت فروشگاه فایل
طراحی سایت فروشگاه فایل
خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی
خدمات طراحی سایت با php
خدمات طراحی سایت با php

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

آخرین پست ها 

طراحی سایت فروشگاه فایل
طراحی سایت فروشگاه فایل

امروزه فروش فایل به یکی از محبوب ترین و پردرآمدترین حوزه های فروش آنلاین تبدیل شده...

خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری امروزه یکی از اساسی ترین نیاز های صنعت گردشگری محسوب می شود. با...

خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی

با توجه به افزایش رقابت در صنعت شیرینی پزی و همچنین افزایش تقاضا برای خرید آنلاین،...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی