4383  9101

مشاوره رایگان

نکات کاربردی برای طراحی سایت سه بعدی

سایت سه بعدی ویدیو ها و انیمیشن های سایت را در نمای ۳۶۰ درجه روی سه نقطه محور مختصات به نمایش می گذارد و آن ها را برجسته تر می...
نکات کاربردی برای طراحی سایت سه بعدینکات کاربردی برای طراحی سایت سه بعدی

سایت سه بعدی ویدیو ها و انیمیشن های سایت را در نمای ۳۶۰ درجه روی سه نقطه محور مختصات به نمایش می گذارد و آن ها را برجسته تر می سازد. این سایت ها برای نمایش دادن گرافیک، اینوگرافیک، ویدئو ها و غیره به کارمی روند و برای اغلب کسب و کار ها مناسب هستند. سایت سه بعدی در دستگاه های مختلف و پیشرفته قابلیت نمایش دارد و محتواها را با جزئیات دقیق تری نمایش می دهد. طراحی این سایت ها برای کسب و کار ها مزایایی بالایی دارند، چون مخاطبان را به سرعت جذب می کنند و نرخ تعامل و اعتبار برند را افزایش می دهند. در این مقاله از سایت لول آپ به بررسی نکات طراحی سایت سه بعدی برای ایجاد قابلیت ها و مزایای بالا در آن خواهیم پرداخت.

طراحی سایت سه بعدی چیست؟

بیشتر سایت ها به صورت دوبعدی طراحی می شوند و صاحبان کسب و کار ها کمتر به سایت سه بعدی اهمیت می دهند. در حالی اگر با توجه به نکات طراحی سایت سه بعدی، این سایت ها طراحی بشوند رشد، ترافیک و تعداد بازدید سایت چند برابر افزایش می یابد. چون این سایت ها تصاویر، انیمیشن ها و اجزاء مهم سایت را با جزئیات بالایی به نمایش می گذارند؛ در نتیجه درصد بالایی از مخاطبان را جذب می کنند.

سایت سه بعدی فیلم و محتوای سایت را در یک نمای ۳۶۰ درجه و در سه محور x, y وz نمایش می دهد که روشی برای برجسته کردن و افزایش جذابیت آن ها می باشد. طراحی سایت سه بعدی استراتژی جدید بازاریابی است که در اجزاء سایت زیبایی بصری خاصی ایجاد کرده و آن ها را جذاب تر می سازد. این سایت ها با کاربران احساس صمیمیت بیشتر برقرار می کنند و نرخ پرش را کاهش می دهند.

 

طراحی سایت سه بعدی چه کاربردی دارد؟

یکی از مهم ترین نکات طراحی سایت سه بعدی بکارگیری آن در تولید تصاویر، گرافیک، تایپوگرافی، تجسم سه بعدی و اینوگرافیک می باشد. در ابتدا بهتر است هنگام طراحی بر اجزاء مهم سایت تمرکز داشته باشید یعنی امکاناتی که بیشتر مخاطبان را تحت تأثیر قرار می دهند. در دنیای وبسایت ها نحوه طراحی لوگو، تبلیغات و مواد بازاریابی جلب توجه هستند که در دسته تایپوگرافی سایت قرار می گیرند. در طراحی سایت سه بعدی باید به این موارد دقت داشته باشید چون در جذب اعتماد مخاطبان و افزایش بازدید سایت مؤثر هستند.

اگر سایت شما دارای تصاویر دوبعدی است بهتر است آن ها را حذف کنید و تصاویر سه بعدی و سرزنده جایگزین کنید. چون این تصاویر جذابیت بصری بالایی در نظر مخاطبان ایجاد می کنند در نتیجه می توانند در معرفی کسب و کار و محصولات مورد نظر موفق تر عمل کنند. همچنین سایت سه بعدی برای طراحی گرافیک و زیباتر جلوه دادن اجزاء صفحات سایت به کار می رود و می توان لوگو و ارزش های اصلی سایت را با آن طراحی کرد. در اینوگرافیک این امکان وجود دارد که بتوانید متن و تصویر را ترکیب کنید. در طراحی سایت های سه بعدی اطلاعات محصول، سوابق و خدمات را به بهترین صورت می توانید برای مخاطبان تشریح کرده و جذاب بسازید.

طراحی سایت سه بعدی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

طراحی سایت سه بعدی برای اکثریت کسب و کار ها از جمله مهندسی، بازاریابی و املاک مناسب است و تقریباً همه مشاغل از این سایت ها می توانند استفاده کنند. چون در اصل طراحی سایت و افزودن امکانات آن را محدود نمی سازد و حتی یک پله بالاتر از سایت دوبعدی خروجی کسب و کار ها را افزایش می دهد. این سایت ها تصاویر، گرافیک و سایر اجزاء را برای مخاطبان برجسته سازی کرده و جذابیت بصری خاصی در ذهن آن ها ایجاد می کنند و می توانند هر کسب و کاری را با افزایش مشتریان گسترش دهند. اگر پیج شما خدماتی، آموزشی و فروشگاهی است به آسانی می توانید با ایجاد سایت سه بعدی آن را توسعه دهید.

قابلیت های سایت های سه بعدی

ایجاد قابلیت های مختلف از نکات طراحی سایت سه بعدی است که در صورت دقت در ساخت آن به دست می آید. در این نوع سایت ها امکان چرخش تصایر در زاویه های مختلف وجود دارد. اگر برای دیدن تصاویر، نقاط دقیق و جزئیات بالا به چرخیدن صفحه سایت نیاز دارید می توانید از این قابلیت سایت سه بعدی استفاده کنید.

سایت های سه بعدی در دستگاه های مختلف مانند لپ تاپ و گوشی های پیشرفته نمایش داده می شوند اما در برخی دستگاه های قدیمی ممکن است پاسخگو نباشند. در این سایت ها می توانید متن روی ویدیو اضافه کنید و محتواهای جذابی بسازید. همچنین این قابلیت ها را دارند که شما عکس محصولات و خدمات خود را در قاب های سه بعدی به نمایش بگذارید تا در ذهن مخاطبان ماندگاری بالایی داشته باشند.

مزایای سایت سه بعدی

سایت های سه بعدی مزایای بالایی دارند و به سرعت مخاطبان را جذب می کنند اما باید استراتژی های بازاریابی را تحقق ببخشید. همچنین تعامل با مشتریان و ارزش برند را بالا می برند. سایت سه بعدی نیز مانند دو بعدی باید دارای تصاویر، متن  و امکانات خلاقانه ای باشد تا مخاطب را جذب کند. بنابراین از نکات مهم طراحی سایت سه بعدی برای بهره بردن از مزیت ها رعایت اصول و قوانین گوگل و بهینه سازی آن است.

تسریع در جلب توجه مخاطبان

در دنیای مجازی این محتواها هستند که تعداد بازدید سایت را افزایش می دهند. در صورتی که محتواهای ویدیویی با سایت های سه بعدی نمایش داده شوند کاربران بیشتری را جذب خواهند کرد. جذابیت امکانات و اجزاء سایت سه بعدی موقعی افزایش می یابد که به طور حرفه ای طراحی شود.

تعامل با مشتریان

سایت های سه بعدی حرفه ای رابط کاربری آسانی دارند و میزان تعامل با مشتریان را افزایش می دهند. مخاطبان با پشتیبانی سایت روابط نزدیک تری دارند و هر سؤال و خواسته ای را آسان تر مطرح می کنند. همچنین صفحات سایت به طور واضح و خوانا است و زودتر لود می شوند به این علت کاربران تمایل دارند بیشتر در سایت توقف کنند. این سایت ها به مدت زیاد و آسان تر در ذهن مخاطب می مانند.

افزایش اعتبار برند

سایت های سه بعدی رتبه سایت را در جستجوهای گوگل بالا می برند و تعداد بازدید کنندگان آن را افزایش می دهند. کسب و کار ها دارای برند خاصی هستند که با گسترش و توسعه سایت اعتبار بالایی می یابد. افزایش اعتبار و ارزش برند افزایش فروش و سود را به دنبال خواهد داشت.

سخن پایانی

سایت سه بعدی نسبت به سایت دو بعدی ویدیو ها و اجزاء سایت را برجسته تر می سازد و با جزئیات واضح تری نشان می دهد. این سایت ها دارای قابلیت های خاصی هستند و امکان چرخش تصاویر در آن ها وجود دارد. سایت سه بعدی از مزایای بالایی برخوردار است و به طور سریع نظر مخاطبان را جذب می کند. همچنین نرخ تعامل با مشتری و اعتبار برند را افزایش می دهد. برای طراحی سایت سه بعدی و دریافت خدمات بهتر می توانید با سایت لول آپ در تماس باشید. چون نیرو های آن در طراحی چنین سایت هایی مهارت و توانایی بالایی دارند و رضایت صد در صدی مشتریان را جلب می کنند.

Picture of لول آپ

لول آپ

شرکت برنامه نویسی و آژانس دیجیتال مارکتینگ لول آپ با تمرکز بر رشد و لول آپ برندها، با بهره‌گیری از بهترین متخصصان حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، به شرکت‌ها در دستیابی به موفقیت و برتری در بازار کمک می‌کند

درصد نمایش محتوا

آخرین پست ها 

طراحی سایت فروشگاه فایل
طراحی سایت فروشگاه فایل
خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی
خدمات طراحی سایت با php
خدمات طراحی سایت با php

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

آخرین پست ها 

طراحی سایت فروشگاه فایل
طراحی سایت فروشگاه فایل

امروزه فروش فایل به یکی از محبوب ترین و پردرآمدترین حوزه های فروش آنلاین تبدیل شده...

خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری امروزه یکی از اساسی ترین نیاز های صنعت گردشگری محسوب می شود. با...

خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی

با توجه به افزایش رقابت در صنعت شیرینی پزی و همچنین افزایش تقاضا برای خرید آنلاین،...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی