4383  9101

مشاوره رایگان

خدمات طراحی اپلیکیشن شیراز

اپلیکیشن ها نرم افزارهای کاربردی هستند که امروزه محبوبیت بالایی یافته اند چون به آسانی در موبایل و دستگاه های مختلف قابل اجرا می باشند. این برنامه ها با تنوع...
خدمات طراحی اپلیکیشن شیراز

اپلیکیشن ها نرم افزارهای کاربردی هستند که امروزه محبوبیت بالایی یافته اند چون به آسانی در موبایل و دستگاه های مختلف قابل اجرا می باشند. این برنامه ها با تنوع بالایی تولید می شوند که هر کدام از آن ها نیازی از کاربران را رفع می کنند مانند برنامه آپ. برای طراحی چنین اپلیکیشن های حرفه ای طراحان نکات زیادی از قبیل ایجاد رابط کاربری آسان، اندازه و قالب اپلیکیشن ونحوه چیدمان عناصر برنامه را در نظر می گیرند تا عملکرد بهتری داشته باشند. جهت طراحی اپلیکیشن باید آن را یاد بگیرید یا اینکه به شرکت های معتبر بسپارید.

سایت لول آپ اپلیکیشن های شیراز و همه مشتریان خود را در کیفیت های بالایی طراحی می کند چون از نیروهای مجرب و آموزش دیده تشکیل یافته است. در صورت نیاز به خدمات این شرکت می توانید با پشتیبانی آن در تماس باشید.

طراحی اپلیکیشن شیراز
طراحی اپلیکیشن شیراز

اپلیکیشن چیست؟

اپلیکیشن یا برنامه نرم افزاری است که دارای اطلاعات کامل و محتواهای مورد نیاز کاربران می باشد. این اپلکیشن ها برای رفع برخی نیاز های مخاطبان تهیه می شوند مانند اپلیکیشن اسنپ، آپ و خدمات آشپزی. امروزه مخاطبان از اپلیکیشن ها بیشتر استقبال می کنند چون به آسانی در گوشی ها و دستگاه های مختلف قابل اجرا می باشند. اپلیکیشن ها متناسب با موبایل و دستگاه های مختلف تولید می شوند و در انواع متنوعی وجود دارند.

اپلیکیشن اندروید و Iso دو نمونه از آن ها هستند که اندروید کاربردی تر می باشد. برخی سایت ها اپلیکیشن محصولات خود را تهیه می کنند که نقش مهمی در رشد و گسترش آن ها دارد. اپلیکیشن ها پس از ساخت در صورت نیاز بروزرسانی می شوند و خدمات آن ها بروز و کاربردی می باشد. تولید یک اپلیکیشن حرفه ای و مفید نیاز به تخصص نرم افزاری دارد که شخص مبتدی قادر به انجام آن نیست. این برنامه ها در شهر ها توسط شرکت های مختلف طراحی می شوند. طراحی اپلیکیشن شیراز و بیشتر مناطق کشور توسط سایت لول آپ انجام می شود. اگر شما نیز برای اهداف خاص خود به اپلیکیشن کاربردی و باکیفیت نیاز دارید با سایت لول آپ می توانید تماس بگیرید.

نکات مهم برای طراحی اپلیکیشن اندروید در شیراز

برای طراحی اپلیکیشن اندروید شیراز باید به نکات مهمی توجه داشته باشید و در ابتدا طرح خاص و مناسبی را در نظر بگیرید. در مرحله دوم اندازه اپلیکیشن و فاصله قاب بندی را مشخص سازید. برنامه توسط کاربران باید به آسانی استفاده شود و آن ها را جذب کند. اپلیکیشنی که با گوشی های مختلفی قابل اجرا است مخاطبان بالایی را جذب خواهد کرد. یک اپلیکیشن مناسب در ظاهر باید چیدمان حرفه ای و مناسبی داشته باشد و در عین حال سادگی خاص خود را حفظ کند.

  • انتخاب طرح مناسب

قبل از طراحی اپلیکیشن شیراز برای اجزاء مختلف آن از قبیل رنگ ، عکس، منو، فونت، تیتر و امکانات موجود ایده یا طرح مناسبی را انتخاب کنید. امکانات برنامه، رنگ و گرافیک آن برای مخاطب جذابیت بصری دارد و بهتر است متناسب با روحیه آن ها انتخاب شود.

  • اندازه و قاب برنامه

یکی از نکات مهم در طراحی اپلیکیشن اندروید شیراز انتخاب قاب و اندازه آن است. چون برای مثال سایز قاب گوشی های سامسونگ و نوکیا متفاوت می باشند و در کل موبایل ها طول و عرض یکسانی ندارند. اپلیکیشن هایی که در انواع مختلف گوشی ها قابل اجرا هستند بسیار حرفه ای و کاربردی می باشند.

  • مشخص کردن واحد استاندارد فاصله ها

طراحان اپلیکیشن ها و وب سایت ها برای قاب بندی و چینش امکانات اجزاء از واحد استاندارد خاصی استفاده می کنند. در طراحی اپلیکیشن شیراز بهتر است واحد پیکسل را برای ایجاد فاصله بین عناصر برنامه در نظر بگیرید.

  • داشتن رابط کاربری آسان

موقع طراحی اپلیکیشن شیراز به این نکته مهم توجه داشته باشید که کاربران باید به آسانی آن را استفاده کنند. امکانات و اجزاء اپلیکیشن باید برای مخاطب خوانا و واضح باشد. کاربر نباید هنگام استفاده از برنامه مشکلی داشته باشد و همچنین در صورت نیاز بتواند با طراح یا مالک آن ارتباط برقرار کند.

  • چینش اجزاء اپلیکیشن

اپلیکیشن منظم و دارای چیدمان بهتر نشان از حرفه ای بودن طراحان آن می باشند. در طراحی اپلیکیشن شیراز منوها، لینک ها، تصاویر و اجزاء مختلف را در نقاط مناسب قرار دهید. رنگ ها و تصاویر باید با یکدیگر هماهنگ باشند تا کاربران با نگاه به برنامه ساختار منظم آن را مشاهده نمایند.

  • قابلیت بروزرسانی

هنگام طراحی اپلیکیشن شیراز از تکنیک های نرم افزاری و کاربردی باید استفاده کنید تا در آینده این برنامه قابلیت بروزرسانی داشته باشد. چون در رابطه با برنامه روش ها و نکات جدیدی ظهور می یابند که کاربران باید به آن ها دسترسی داشته باشند.

  • خلاقیت در طراحی

در طراحی اپلیکیشن شیراز باید بدانید که از طرح های کپی و تکراری استفاده نکنید. برای طراحی با بررسی ایده های مختلف طرح جذاب و خاصی در نظر بگیرید و خلاقیت خرج دهید. چون کاربران به اپلیکیشن های خاص که برای آن ها تازگی دارد بیشتر جذب می شوند. برای طراحی حرفه ای ترین اپلیکیشن ها می توانید از خدمات سایت لول آپ استفاده کنید. چون نیروهای آن باکیفیت ترین نوع آن ها را طراحی می کنند.

خدمات طراحی اپ شیراز
خدمات طراحی اپ شیراز

فرآیند طراحی نرم افزار اندروید

فرآیند طراحی نرم افزار اندروید در چند مرحله انجام می گیرد که قبل از هر چیز باید نیاز مخاطبان را شناسایی کنید. برای ایجاد یک برنامه کاربردی بهتر است مهندسی نرم افزار یاد بگیرید یا اینکه به شرکت های ساخت اپلیکیشن آن را بسپارید. در این رابطه سایت لول آپ را پیشنهاد می دهیم چون نیرو های آن با داشتن بالاترین تخصص بهترین نوع اپلیکیشن ها را می سازند.

مرحله اول: شناسایی نیاز مخاطبان

برای طراحی نرم افزار اندروید در مرحله اول نیاز مخاطبان را شناسایی کنید. اینکه اپلیکیشن کدام نیاز کاربران را برطرف می سازد، چون امکانات و عناصر برنامه باید برای رفع نیازهای مخاطبان مناسب باشد.

مرحله دوم: شناخت مخاطبان هدف

در طراحی نرم افزار باید بدانید که اپلیکیشن برای کدام دسته از مخاطبان طراحی می شود. رنگ ها، گرافیک و امکانات برنامه از دید بصری و حتی نحوه استفاده باید با روحیه کاربران متناسب باشند.

مرحله سوم: انتخاب شیوه کسب درآمد

طراحان و شرکت های مختلف از تولید اپلیکیشن ها درآمد کسب می کنند و برخی دیگر آن ها را رایگان ارائه می دهند. در این مرحله شما باید روش کسب درآمد مانند تبلیغاتی بودن یا اپلیکیشن با حق دانلود را انتخاب نمایید.

مرحله چهارم: طراحی اپلیکیشن

در این مرحله با در نظر گرفتن همه اطلاعات  اپلیکیشن را طراحی کنید. برای طراحی نرم افزار ابتدا باید یک زبان برنامه نویسی خاصی مانند جاوا را یاد بگیرید. در مرحله دوم با محیط برنامه های اندرویدی از قبیل Android studio آشنا شوید. همچنین برای نوشتن اولین پروژه اپلیکیشن در رابطه با Jdk  و Sdk اطلاعات کسب کرده و برنامه را بسازید. دستورات کامل طراحی برنامه های اندرویدی را فرا بگیرید و برای برقراری ارتباط بین کامپونت های اندروید تلاش کنید.

برای ایجاد ارتباط می توانید از intel کمک بگیرید. در آخر برای ادامه ساخت اپلیکیشن باید نحوه ارتباط با Sqlite را آموزش ببینید. برای طراحی حرفه ای ترین اپلیکیشن ها در صورت تمایل با سایت لول آپ ارتباط بگیرید. چون طی کردن این مراحل برای افراد مبتدی و کمتر حرفه ای کاری طاقت فرسا به نظر می رسد.

مرحله پنجم: توسعه و آنالیز

در این مرحله اپلیکیشن آماده را توسعه دهید تا عملکرد بهتری داشته باشید. همچنین اپلیکیشن های حوزه مرتبط را آنالیز کنید تا به کارایی برنامه خود پی ببرید. برنامه حاضر باید به نیاز های مخاطبان پاسخ دهد. همچنین روش هایی برای بازخورد  گرفتن ازمخاطبان برنامه را در نظر بگیرید.

طراحی اپ شیراز
طراحی اپ شیراز

طراحی اپلیکیشن اندروید در مجموعه لول آپ

در سایت لول آپ اپلیکیشن های مختلف و بروز با بهره گیری از استراتژی های مدرن ساخته می شوند. متخصصین آن با شناخت نیاز مخاطبان و بررسی جامعه هدف مناسب ترین اپلیکیشن ها را طراحی می کنند. ساخت برنامه ها و بازی های متنوع نیاز به علم بالا و نیرو های متخصص دارد که دوره های لازم را طی کرده  باشند. سایت لول آپ متشکل از نیرو های حرفه ای و متخصص می باشد که انواع اپلیکیشن های درخواستی مشتریان را در کیفیت های بالا و به صورت حرفه ای طراحی می کنند. در صورتی که برای اهداف خاص خود نیاز به اپلیکیشن های فوق العاده و بروز دارید با همکاران ما در سایت لول آپ می توانید تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

اپلیکیشن ها نرم افزار های کاربردی هستند که برای رفع نیاز خاصی طراحی می شوند. این برنامه ها در دستگاه های مختلف و موبایل ها قابل اجرا هستند به این علت مخاطبان زیادی از آن ها استفاده می کنند مانند اپلیکیشن اسنپ. در طراحی اپلکیشن ها ابتدا نیاز مخاطب را شناسایی کرده و طرح  خاص خود را برای شروع در نظر می گیرند و سپس با برنامه های کاربردی آن ها را ایجاد می کنند. پس از طراحی خیلی مهم است که اپلیکیشن حاضر عملکرد بهتری داشته باشد؛ بنابراین لازم است که توسط افراد حرفه ای طراحی شود. در این رابطه با سایت لول آپ می توانید تماس بگیرید و طراحی اپلیکیشن مورد نظر را به نیرو های آن بسپارید.

Picture of لول آپ

لول آپ

شرکت برنامه نویسی و آژانس دیجیتال مارکتینگ لول آپ با تمرکز بر رشد و لول آپ برندها، با بهره‌گیری از بهترین متخصصان حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، به شرکت‌ها در دستیابی به موفقیت و برتری در بازار کمک می‌کند

درصد نمایش محتوا

آخرین پست ها 

طراحی سایت فروشگاه فایل
طراحی سایت فروشگاه فایل
خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی
خدمات طراحی سایت با php
خدمات طراحی سایت با php

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

آخرین پست ها 

طراحی سایت فروشگاه فایل
طراحی سایت فروشگاه فایل

امروزه فروش فایل به یکی از محبوب ترین و پردرآمدترین حوزه های فروش آنلاین تبدیل شده...

خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری امروزه یکی از اساسی ترین نیاز های صنعت گردشگری محسوب می شود. با...

خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی

با توجه به افزایش رقابت در صنعت شیرینی پزی و همچنین افزایش تقاضا برای خرید آنلاین،...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی