4383  9101

مشاوره رایگان

50 ایده طراحی سایت ۲۰۲۴

طراحی سایت، هنری است که امروزه محبوبیت بالایی دارد که یکی از دلایل آن کمک به توسعه کسب و کار ها می باشد. کسب و کار های مختلف برای رشد...
ایده طراحی سایت

طراحی سایت، هنری است که امروزه محبوبیت بالایی دارد که یکی از دلایل آن کمک به توسعه کسب و کار ها می باشد. کسب و کار های مختلف برای رشد و گسترش هر کدام سایتی را طراحی می کنند تا به سود بالایی برسند. همچنین طراحی سایت برای کسب درآمد اینترنتی ایده بهتری می باشد. برای ساخت سایت های حرفه ای باید ایده خاصی داشته باشید چون صفحه سایت هر چقدر هم جذاب باشد بدون هدف و ایده اعتبار کمی خواهد داشت. در این مقاله از سایت لول آپ برای آشنایی شما ۵۰  ایده  جذاب و متنوع طراحی سایت را بررسی خواهیم کرد.

ایده های جذاب طراحی سایت
ایده های جذاب طراحی سایت

بهترین ایده های طراحی سایت

در 2024 ایده های بسیار زیادی برای طراحی سایت ارائه شده که هر کدام از آنها می توانند موجب شوند یک سایت حرفه ای داشته باشید. در ادامه شما را بیشتر با این ایده ها آشنا خواهیم کرد.

1-ایده طراحی وبسایت شخصی

وبسایت شخصی ایده طراحی سایت برای کسانی است که به مهارت و آموزش خاصی مسلط هستند و از طریق ارائه اطلاعات  حرفه خود می توانند مخاطبان را جذب کنند. راه دیگر فروش دوره های آموزشی مهارت خود در این سایت می باشد.

2-طراحی وبسایت آموزشی

موضوع برای طراحی سایت زیاد است اما وبسایت آموزشی برای افرادی که به آشپزی، گلدوزی یا ساخت مصنوعات چوبی علاقه دارند مناسب است. چون با آموزش آنلاین و یا ساخت ویدیوی این مهارت ها می توانند کسب درآمد کنند.

3-طراحی وبسایت خبری

بسیاری از افراد با طراحی وبسایت خبری  اخبار روزانه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی انتشار می دهند و از این طریق مخاطبان را جذب می کنند. در این سایت ها می توان با قرار دادن تبلیغات برای کسب و کار ها به درآمد بالایی رسید.

4-طراحی وبسایت مسافرتی

وبسایت مسافرتی ایده طراحی سایت جذابی است. چون طراحان در این سایت ها جاهای دیدنی مناطق مختلف کشور را قرار می دهند تا مخاطبان برای مسافرت شهر مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

5-ایده طراحی وبسایت بدنسازی

امروزه برخی افراد به ورزش های بدنسازی علاقه زیادی دارند و مشتاق یادگیری در این رابطه هستند. شما می توانید از این ایده طراحی سایت برای جذب کاربران استفاده کنید و با جمع آوری و نشر مطالب مربوط به بدنسازی در سایت یا فروش پک آموزشی به درآمد برسید.

6-طراحی وبسایت هنری

اگر به طراحی، نقاشی و مجسمه سازی علاقه دارید یا چنین فعالیت هایی را انجام می دهید این موضوع برای طراحی سایت جالب می باشد؛ چون می توانید با معرفی آثار هنری و فروش آن ها به مخاطبان درآمد داشته باشید.

7-طراحی وبسایت آثار هنری

بسیاری از هنرمندان صاحب آثار ارزشمندی هستند اما در پیدا کردن بازار هدف مشکل دارند. ایده طراحی سایت هنری با هدف فروش این محصولات برای کسانی که علاقه دارند مناسب می باشد. در این سایت  ها با فروش آثار هنری دیگران درصدی نیز شما برداشت می کنید.

8-وبسایت ترفند روزانه

برای فعالیت های آشپزی، شستشو و تمیزی منزل ترفند های زیادی وجود دارند که برخی خانم ها از آن ها بی اطلاع می باشند. کسانی هستند که با طراحی سایت ترفند روزانه اطلاعات بروزی آموزش می دهند و مخاطبان را جذب می کنند.

9- وبسایت بازی های ویدیویی

بازی های ویدیویی طرفداران زیادی دارند و کاربران زیادی را می توانند جذب کنند. ایده طراحی سایت بازی های ویدیویی برای تبلیغ بازی ها، اشتراک گذاری و فروش اکانت بازی انتخاب بهتری می باشد.

10-وبسایت آموزش کتاب های درسی

کسانی که تسلط بالایی به کتاب های درسی ابتدایی، راهنمایی و یا دوره های مختلف دارند با آموزش کتاب ها می توانند به درآمد برسند. بسیاری از دانش آموزان در یادگیری دروس خود مشکل دارند با طراحی سایت می توان با هزینه مناسب به آن ها آموزش داد.

ایده برای طراحی سایت
ایده برای طراحی سایت

11-وبسایت بازاریابی و تبلیغات

اگر در طراحی سایت مهارت دارید با ایجاد سایت برای کسب و کار های مختلف بازاریابی و تبلیغات انجام دهید. همچنین در این سایت با فروش محصولات آن ها پورسانت دریافت کنید.

12-وبسایت ورزشی

بیشتر افراد به ورزش علاقه زیادی نشان می دهند و با طراحی سایت ورزشی مسابقات، اخبار و ویدیو های جذاب ورزشی بارگذاری می کنند. مخاطبان زیادی به دنبال تماشای چنین برنامه هایی هستند که شما می توانید با طراحی سایت آن ها را جذب کنید.

13-طراحی وبسایت ادبی

برای طراحی سایت یک ایده جالب این است که اشعار و متون ادبی را با ایجاد سایت در آن انتشار دهید و بفروشید. این محتواها برای مخاطبان خاص و شاعران ارزشمند هستند و با جذب آن ها می توانید به درآمد برسید.

14-طراحی وبسایت کودکان

برای کودکان دوره های تربیتی آموزشی لازم است و امروزه بسیاری از والدین آن ها را برای تربیت اصولی تهیه می کنند. شما با طراحی وبسایت کودکان این دوره ها را به صورت صوتی یا ویدیویی آماده کرده و به آن  ها بفروشید.

15-وبسایت آموزش ورزش

اگر با تکنیک ها و روش های ورزش  خاصی آشنا هستید وبسایت آموزش ورزشی طراحی کنید و با آموزش مخاطبان به روش آنلاین یا با تولید ویدیو ها به درآمد برسید.

16-وبسایت تغذیه سالم

تغذیه سالم برای سلامتی افراد مختلف مفید است و کسانی هستند که در این رابطه اطلاعات کافی ندارند. شما با طراحی وبسایت تغذیه سالم محتواهای متنی و ویدیویی در اختیار مخاطبان قرار دهید.

17-طراحی وبسایت فروش کتاب الکترونیکی

امروزه به علت گسترش فضای مجازی بیشتر افراد مطالب لازم را با مطالعه کتاب های الکترونیکی می آموزند. طراحی سایت فروش کتاب الکترونیکی برای شما ایده خوبی است که با گردآوری این کتاب ها و فروش آن ها درآمد داشته باشید.

18-وبسایت نکات سلامتی

اگر در مورد بهداشت و سلامت عمومی سنین مختلف اطلاعات زیادی دارید این موضوع برای طراحی سایت جذاب می باشد. برخی طراحان با ایجاد وبسایت نکات سلامتی را برای مخاطبان ارائه می دهند.

19-ایده خدمات طراحی سایت

در صورتی که طراح سایت هستید با ایجاد سایت خدماتی پروژه های مختلف مشتریان را قبول کنید و با دریافت هزینه برای آن ها سایت بسازید.

20-وبسایت فروش کتاب صوتی

کتاب های مختلف را بخوانید و به صورت صوتی ضبط کنید. سپس با طراحی سایت این کتاب های صوتی را برای مخاطبان بفروشید.

ایده طراحی سایت
ایده طراحی سایت

21-طراحی سایت فریلنسری

سایتی طراحی کنید تا کارفرمایان پروژه های فریلنسری خود را در آن قرار دهند و افراد دورکار پروژه ها را برای انجام دادن قبول کنند. سایت کارلنسر چنین فعالیتی را انجام می دهد.

22-ایده طراحی سایت خدمات محتوایی

برای ایجاد این سایت باید تیمی داشته باشید و انجام پروژه های تولید محتواهای ویدیویی و متنی کارفرمایان را بر عهده بگیرید. آن ها طبق قرارداد برای انجام  این خدمات هزینه پرداخت می کنند.

23-طراحی سایت پرسش و پاسخ

در رابطه با موضوعات اقتصادی، علمی و فرهنگی سایت پرسش و پاسخ طراحی کنید تا مخاطبان با طرح سؤال و دریافت جواب به سایت جذب شوند.

24-وبسایت کارآفرینی

امروزه اشخاص زیادی هستند که ایده برای شروع کار دارند اما نمی دانند از کجا شروع کنند. اگر در مورد کارآفرینی اطلاعات کافی دارید با طراحی وبسایت آن و با مشاوره مخاطبان خود به درآمد برسید.

25-سایت نقد فیلم ها و سریال ها

وبسایت نقد فیلم ها و سریال های تلویزیونی برای کسانی مناسب است که در این مورد تخصص لازم را دارند. آن ها با طراحی چنین سایتی محتواهای بررسی و نقد فیلم ها را می توانند منتشر کرده و کاربران را جذب کنند.

26-وبسایت حقوقی

اگر شما وکیل هستید و مسائل حقوقی را به خوبی می توانید تشریح کنید سایت حقوقی برای کمک به مخاطبان و جذب آن ها ایجاد کنید. برخی اشخاص با مشکلات قضایی مواجه هستند و مشتاق کسب اطلاعات در این رابطه می باشند.

27-ایده وبسایت خودآرایی

بیشتر خانم ها علاقه مند هستند در منزل و برای حضور در جشن ها بدون مراجعه به آرایشگاه خود را آرایش کنند اما به طور اصولی با آن آشنا نیستند. در صورت مهارت داشتن سایتی طراحی کنید و برای مخاطبان خودآرایی آموزش دهید.

28-طراحی وبسایت آرایشگاهی

طراحی وبسایت آرایشگاهی زنانه و مردانه ایده جالبی است وبرای آن دسته از افراد که آرایشگر هستند مناسب می باشد. چون می توانند با آموزش یا فروش دوره های آموزشی آرایشگری هزینه دریافت کرده و همچنین مخاطبان سایت را افزایش دهند.

29-وبسایت سرمایه گذاری

کسانی که دوره های امور مالی و مدیریت سرمایه گذاری را طی کرده اند بهتر است سایتی طراحی کنند و به مخاطبان خاص و فعال در این زمینه مشاوره دهند. همچنین با پشتیبانی آن ها برای کسب سود بیشتر کمک کنند.

30-طراحی وبسایت فروش کالاهای دست دوم

بسیاری از مردم لوازم خانگی، ابزار و وسایل دست دوم زیادی دارند که می خواهند آن ها را بفروشند. شما با طراحی وبسایت واسطه بین خریدار و فروشنده شوید و با فروش کالاهای آن ها درصدی برای خود بردارید.

ایده طراحی وبسایت
ایده طراحی وبسایت

31-طراحی سایت آموزش موسیقی

موسیقی ها در انواع متنوع و متناسب با سلایق مختلف ساخته می شوند و در جذب کاربران تأثیر بالایی دارند. در صورتی که در نواختن موسیقی ماهر هستید با طراحی وبسایت آن را به کاربران آموزش دهید.

32-طراحی وبسایت پخش موسیقی

برای پخش موسیقی وبسایتی طراحی کنید و با جمع آوری آثار هنرمندان آن ها را در لیست دانلود های سایت قرار دهید. مخاطبان با مشاهده و پخش موسیقی جذب سایت می شوند.

33-ایده سایت سرگرمی

ایده طراحی سایت سرگرمی برای علاقه مندان بهتر می باشد. برخی افراد با طراحی وبسایت سرگرمی و با جذب کاربران تبلیغات کسب و کار ها را در آن قرار می دهند و از این راه کسب درآمد می کنند.

34-طراحی وبسایت لباس

هر سال مدل های مختلفی از لباس های زنانه و دخترانه به بازار می آیند که برای برخی مخاطبان مهم است اطلاعاتی در مورد آن ها داشته باشند. برای معرفی لباس های مد روز می توانید سایتی طراحی کنید تا مخاطبان بیشتری جذب شوند.

35-سایت مشاوره کسب و کار

اگر مشاور کسب و کار ها هستید و با بازار های مختلف آن ها آشنایی دارید وبسایت خدمات مشاوره کسب و کار طراحی کنید. صاحبان مشاغل به سمت سایت شما جذب خواهند شد.

36-وبسایت اپلیکیشن

اپلیکیشن ها در بین مخاطبان طرفداران زیادی دارند به  این علت برخی طراحان با ساخت اپلیکیشن و فروش آن ها به درآمد می رسند. در صورتی که چنین تخصصی دارید با طراحی وبسایت اپلیکیشن ترافیک سایت خود را بالا ببرید.

37-وبسایت فروش قالب سایت

سایتی را برای قرار دادن قالب های آماده برنامه نویسان بسازید و با بازاریابی و فروش آن ها پورسانت دریافت کنید. برخی طراحان وب سایت ها از این قالب های آماده برای طراحی سایت استفاده می کنند.

38-ایده طراحی وبسایت افزونه های وردپرسی

امروزه افزونه های وردپرسی برای طراحی سایت های مختلف به کار می روند. بسیاری از علاقه مندان با طراحی وبسایت، ساخت افزونه ها را آموزش می دهند یا آن ها را برای فروش در سایت می گذارند.

39- طراحی وبسایت روانشناسی

روانشناسان با طراحی وبسایت مطالب روانشناسی را در آن انتشار می دهند و در صورت نیاز به  صورت آنلاین در رابطه با موضوعات متنوع مخاطبان را راهنمایی می کنند. شما نیز می توانید با داشتن مهارت و طی کردن دوره های آن چنین سایتی را طراحی کنید.

40-وبسایت مسکن

طراحی سایت مسکن برای کسانی خوب است که در کار فروش مسکن و اجاره آن می باشند. آن ها با معرفی مسکن در نقاط مختلف شهر می توانند به مخاطبان خدمت رسانی کنند.

ایده طراحی وب سایت
ایده طراحی وب سایت

41-طراحی وبسایت فروش سیم کارت

برای فروش سیم کارت های ایرانسل و همراه اول سایتی راه اندازی کنید و شماره های آن ها را بفروشید. در رابطه با شماره ها محتواهای جذاب بسازید تا کاربران بیشتر جذب شوند.

42-وبسایت باغداری

در مناطق مختلف کشور باغات زیادی هستند که برای توسعه و دفع آفات آن ها راه حل های زیادی وجود دارند. برای ارائه مطالب باغداری و دفع آفات و نکات مفید وبسایتی بسازید و به کشاورزان کمک کنید.

43-طراحی سایت حیوانات

بیشتر مردم به حیوانات مختلف علاقه دارند و می خواهند در مورد نحوه نگهداری، عادات غذایی و ویژگی های آن ها زیاد بدانند. شما با طراحی سایت حیوانات محتواهای متنی و ویدیویی جذاب بسازید و تعداد بازدید آن را بالا ببرید.

44-ایده طراحی سایت فروشگاهی

برای فروش کالاهای مختلف وبسایتی بسازید و به درآمد برسید. برای شروع کا لاها را از تولید کنندگان تهیه کرده و با افزایش سود به مشتریان بفروشید.

45-طراحی سایت خیریه

همواره کسانی هستند که به عنوان خیر در جامعه شناخته می شوند. برای خیرین و نیازمندان وبسایتی طراحی کنید و آن ها را به یکدیگر معرفی نمایید. در صورت تبلیغات در فضاهای مختلف این افراد را می توانید شناسایی کنید.

46-وبسایت تبریک تولد

برای تبریک تولد وبسایتی طراحی کنید تا مخاطبان از طریق این سایت به دوستان و آشنایان روز تولد را تبریک بگویند. آن ها برای این کار و خرید اشتراک سایت باید هزینه پرداخت کنند که برای شما سود خواهد داشت.

47-طراحی سایت دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل برای خانم ها خیلی اهمیت دارد و گاهی آن ها در نحوه چیدن لوازم خانگی و ست کردن به مشکل برمی خورند. در صورت مهارت داشتن وبسایتی برای آموزش دکوراسیون منزل طراحی کرده و کاربران را جذب کنید.

48-وبسایت فرهنگی و مذهبی

اگر کارشناس مسائل فرهنگی و مذهبی هستید سایتی بسازید و با آموزش در رابطه با دستورات دینی و فرهنگی مردم را آگاه سازید. این سایت ها ارزش معنوی زیادی دارند. همچنین دوره های آموزش فرهنگی-  مذهبی را برای فروش در سایت می توانید قرار دهید.

49-طراحی سایت خدمات  ترجمه

برای طراحی وبسایت خدمات ترجمه باید با زبان های مختلف آشنایی داشته باشید و به مشتریان خدمات ارائه دهید. در این سایت ها می توانید برای کارفرمایان خارجی نیز کار کنید.

50-ایده طراحی وبسایت پادکست

وبسایت پادکست جهت معرفی کسب و کار ها و محصولات مختلف مناسب است. پس از طراحی این سایت ویژگی ها و مزایای کالاها، خدمات و تکنولوژی های روز را به شکل پادکست تهیه نموده و در سایت قرار دهید.

ایده برای طراحی وبسایت
ایده برای طراحی وبسایت

سخن پایانی

برای طراحی سایت ایده های جذاب بسیاری وجود دارد که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. سایت ها برای رشد کسب و کار و کسب درآمد مناسب هستند اما باید اهداف خاصی داشته باشند. برای انتخاب ایده و طراحی سایت های حرفه ای می توانید با سایت لول آپ در تماس باشید. چون نیرو های آن با ایده های جذاب باکیفیت ترین سایت ها را برای شما طراحی می کنند.

Picture of لول آپ

لول آپ

شرکت برنامه نویسی و آژانس دیجیتال مارکتینگ لول آپ با تمرکز بر رشد و لول آپ برندها، با بهره‌گیری از بهترین متخصصان حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، به شرکت‌ها در دستیابی به موفقیت و برتری در بازار کمک می‌کند

درصد نمایش محتوا

آخرین پست ها 

طراحی سایت فروشگاه فایل
طراحی سایت فروشگاه فایل
خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی
خدمات طراحی سایت با php
خدمات طراحی سایت با php

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

آخرین پست ها 

طراحی سایت فروشگاه فایل
طراحی سایت فروشگاه فایل

امروزه فروش فایل به یکی از محبوب ترین و پردرآمدترین حوزه های فروش آنلاین تبدیل شده...

خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری امروزه یکی از اساسی ترین نیاز های صنعت گردشگری محسوب می شود. با...

خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی

با توجه به افزایش رقابت در صنعت شیرینی پزی و همچنین افزایش تقاضا برای خرید آنلاین،...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی