4383  9101

مشاوره رایگان

خدمات طراحی سایت با php

امروزه خدمات طراحی سایت با php  در سطح وسیع انجام می شود. PHP  به دلیل داشتن خصوصیات مثبت و قوی باعث ایجاد فروشگاه های آنلاین تعاملی و پویا می شود....
خدمات طراحی سایت با php

امروزه خدمات طراحی سایت با php  در سطح وسیع انجام می شود. PHP  به دلیل داشتن خصوصیات مثبت و قوی باعث ایجاد فروشگاه های آنلاین تعاملی و پویا می شود. این وب سایت ها دارای امکانات و مزایای فراوانی هستند و کمک می کنند تا کسب و کار شما در کوتاه ترین زمان ممکن پیشرفت کرده و بتوانید محصولات و خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید.

در صورتی که کیفیت و سرعت بالای سایت برای شما مهم است و می خواهید در بازار پر رقابت امروز، بتوانید فروش خود را افزایش داده و برندتان را معروف کنید بهتر است سفارش طراحی یک سایت اختصاصی را در اولویت قرار دهید. برای برای کسب اطلاعات کامل تر در مورد طراحی انواع سایت با کمک php  بهتر است با مجموعه لول آپ همراه باشید.

طراحی سایت php
طراحی سایت php

 php  چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم برای شما به طور تخصصی در مورد طراحی سایت با php  صحبت کنیم بهتر است در ابتدا بدانید اصلا php  چیست؟ پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی است که کاربردهای زیادی دارد. یکی از مهم ترین کاربردهای آن طراحی انواع سایت های پویا و تخصصی است. به طور دقیق تر باید بگوییم که php  یک زبان شی گرا و سمت سرور است. در حال حاضر بیش از ۲۴۰ میلیون سایت در دنیا با این زبان طراحی شده اند. دستورات زبان php  به طور مستقیم در کدهای زبان نشانه گذاری، درج می شود.

استفاده از php  می تواند مزیت های زیادی داشته باشد؛ مثلاً سازگاری با بیشتر سرورها، انعطاف پذیری زیاد، راحت و کاربردی بودن، امنیت بالا و…. از برخی مهم ترین ویژگی های آن است. به دلیل مزیت های گسترده ای که این زبان برنامه نویسی دارد در حال حاضر مجموعه لول آپ اقدام به طراحی سایت به صورت دقیق و حرفه ای با زبان php  برای شما می کند. بیش از ۳۰ سال از عمر این زبان برنامه نویسی می گذرد و در حال حاضر توانسته است جایگاه ویژه ای میان طراحان سایت و برنامه نویسان پیدا کند.

ویژگی  های طراحی سایت با php

طراحی سایت با php  می تواند ویژگی ها و مشخصات مثبت و منحصر به فرد زیادی داشته باشد که در این قسمت چند مورد از مهم ترین آنها را به شما معرفی می کنیم:

  • انعطاف پذیری بالایی دارد.
  • امنیت زیادی دارد.
  • امکان سفارشی سازی آن وجود دارد.
  • امکان ادغام آن با پلتفرم های مختلف است.
  • سرعت نسبتا بالایی دارد.
  • به راحتی می توان به مستندات و آموزش آن دسترسی داشت.
  • جزو زبان های برنامه نویسی رایگان و متن باز است.

به دلیل ویژگی های منحصر به فرد، در مجموعه لول آپ توجه ویژه ای به این زبان برنامه نویسی شده و بر اساس سفارش مشتریان، برخی از سایت ها با کمک آن طراحی می شوند.

طراحی سایت با php
طراحی سایت با php

 php  یا وردپرس؟

اگر قصد سفارش و طراحی یک سایت را دارید ممکن است این سوال برای شما ایجاد شده باشد که طراحی سایت وردپرس بهتر است یا php ؟ در پاسخ باید بگوییم که هر کدام از این دو مورد می توانند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشند. برای مثال هزینه طراحی سایت با وردپرس بسیار کمتر است و امکان نصب بسیار راحتی نیز دارد. همچنین به روز رسانی آن مداوم بوده و سئو آن نیز راحت و کم دردسرتر است. در مقابل، طراحی سایت با پی اچ پی از امنیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند جزو زبان های برنامه نویسی نامحدود باشد.

برای شغل های گسترده و سایت های بزرگ معمولاً استفاده از php  بهتر است. علاوه بر این، اگر امنیت و سرعت زیاد برای شما اولویت دارد توصیه می کنیم طراحی سایت با php  را انتخاب کنید. البته پی اچ پی قابلیت توسعه نامحدودی داشته و از تجربه کاربری بهتری برخوردار است. توصیه می کنیم قبل از سفارش طراحی سایت، در ابتدا با کارشناسان مجموعه لول  آپ در مورد هر کدام از روش ها صحبت کرده و پس از کسب اطلاعات دقیق تر سفارش خود را انجام دهید.

 

بهترین شرکت طراحی سایت با php

برای اینکه بهترین شرکت را برای طراحی سایت با کمک php  انتخاب کنید نیاز است تا در ابتدا به یک سری ویژگی و خصوصیات درباره شرکت مورد نظر توجه کنید. در ابتدا نیاز است تا شرکت مورد نظر نمونه کارهای حرفه ای و متنوع داشته باشد تا شما با بررسی آن بتوانید برای ثبت نهایی به درستی تصمیم گیری کنید. علاوه بر این، دریافت هزینه مناسب و کمک گرفتن از مهندسان و متخصصان باتجربه و ماهر نیز از دیگر ویژگی های یک شرکت خوب طراحی سایت است. بسیاری از طراحان سایت بی تجربه علاوه بر هدر دادن پول شما باعث تاثیر منفی روی برندتان می شود.

به همین دلیل توصیه می کنیم یک شرکت با تجربه و شناخته شده را برای یک کار انتخاب کنید. به دلیل اینکه طراحی سایت به وسیله php  به صورت تخصصی انجام شده و نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد، در نتیجه شما باید هنگام انتخاب طراحان حساسیت بیشتری به خرج دهید.

در حال حاضر مجموعه لول آپ به عنوان یکی از برترین شرکت های طراحی سایت شناخته شده است که انواع سایت های تخصصی را با نهایت دقت و بالاترین خدمات و جذاب ترین ظاهر برای شما طراحی می کند.

طراحی وب سایت php
طراحی وب سایت php

هزینه طراحی سایت با php

در مورد تعرفه و هزینه طراحی سایت با php  نیاز است تا بدانید هزینه دقیق آن می تواند بر اساس امکانات و خدمات طراحی شده برای سایت شما متفاوت باشد. اما بهتر است بدانید به دلیل اینکه طراحی سایت با کمک php  در واقع نوعی طراحی سایت اختصاصی است در نتیجه نسبت به طراحی سایت وردپرس هزینه بیشتری احتیاج دارد. علاوه بر این، در صورتی که شما از خدمات دیگری مثل تولید محتوا متنی و سئو استفاده کنید نیاز است تا هزینه بالاتری پرداخت نمایید.

اگر هزینه انجام این کار برای شما مهم است توصیه می کنیم در ابتدا با کارشناسان مجموعه لول  آپ به طور دقیق و کامل در مورد تعرفه نهایی صحبت کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنید. معمولاً طراحی سایت به وسیله php  نسبت به برخی روش های دیگر زمان بیشتری احتیاج دارد؛ علاوه بر این از امنیت و سرعت بالاتری نیز برخوردار است به همین دلیل هزینه آن نیز زیادتر است.

لول آپ؛ بهترین مجموعه برای طراحی سایت با php

تیم لول آپ را می توانیم به عنوان یکی از بهترین مجموعه های طراحی سایت با php  معرفی کنیم. همواره متخصصان و مهندسان با تجربه مجموعه ما به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای اقدام به طراحی سایت برای شما می کنند. فرقی ندارد که در چه حوزه ای فعالیت می کنید یا کسب و کار شما چه چیزی است، داشتن یک سایت تخصصی به شما کمک می کند تا بتوانید در کمترین زمان پیشرفت قابل توجهی کرده و به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

علاوه بر این، داشتن یک سایت باعث می شود تا شما به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین خدمات و محصولات خود را به سراسر کشور عرضه کنید. به دلیل اینکه داشتن یک سایت می تواند مزیت های زیادی داشته باشد در نتیجه تیم لول آپ نیز در این مسیر به خوبی به شما کمک کرده و این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا در کمترین زمان و به صورت کامل و جامع یک سایت تخصصی و مناسب با گرافیک و ظاهری جذاب و کاربر پسند داشته باشید.

Picture of لول آپ

لول آپ

شرکت برنامه نویسی و آژانس دیجیتال مارکتینگ لول آپ با تمرکز بر رشد و لول آپ برندها، با بهره‌گیری از بهترین متخصصان حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، به شرکت‌ها در دستیابی به موفقیت و برتری در بازار کمک می‌کند

درصد نمایش محتوا

آخرین پست ها 

طراحی سایت فروشگاه فایل
طراحی سایت فروشگاه فایل
خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی
خدمات طراحی سایت با php
خدمات طراحی سایت با php

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

آخرین پست ها 

طراحی سایت فروشگاه فایل
طراحی سایت فروشگاه فایل

امروزه فروش فایل به یکی از محبوب ترین و پردرآمدترین حوزه های فروش آنلاین تبدیل شده...

خدمات طراحی سایت گردشگری
خدمات طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری امروزه یکی از اساسی ترین نیاز های صنعت گردشگری محسوب می شود. با...

خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی
خدمات طراحی سایت شیرینی و قنادی

با توجه به افزایش رقابت در صنعت شیرینی پزی و همچنین افزایش تقاضا برای خرید آنلاین،...

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی